رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان از پنجشنبه ۱۴ مردادماه در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا بصورت آنلاین به نمایش درمی‌آید و مخاطبین خارج از کشور نیز می‌توانند این فیلم را با زیرنویس انگلیسی در پلتفرم تلویکا تماشا کنند. با […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان از پنجشنبه ۱۴ مردادماه در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا بصورت آنلاین به نمایش درمی‌آید و مخاطبین خارج از کشور نیز می‌توانند این فیلم را با زیرنویس انگلیسی در پلتفرم تلویکا تماشا کنند.

با مشخص شدن زمان اکران فیلم سینمایی گورکن، نخستین پوستر فارسی این فیلم نیز با طراحی عرفان بهکار منتشر شد. عرفان بهکار مهربانی، طراح و گرافیست متولد ۶۲ تهران است که تاکنون در سه دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین پوستر شده و از آثار شاخص او می‌توان به خورشید، مغزهای کوچک زنگ زده، سرخ پوست، جهان با من برقص، بمب، خوک، خفه‌گی، روشن، هت تریک، نفس و آسمان زرد کم عمق اشاره کرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار