رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

یوسف حاتمی‌کیا فراخوان جدیدی از انتخاب بازیگران سریال موسی به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را منتشر کرده که طی آن از بازیگران استان فارس دعوت به همکاری شده است. سریال «موسی» یکی از دو پروژه مهم و الف ویژه سازمان صداوسیماست که هنوز در مرحله قبل از پیش تولید است و اتفاقات مختلفی را به لحاظ […]

یوسف حاتمی‌کیا فراخوان جدیدی از انتخاب بازیگران سریال موسی به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را منتشر کرده که طی آن از بازیگران استان فارس دعوت به همکاری شده است.

سریال «موسی» یکی از دو پروژه مهم و الف ویژه سازمان صداوسیماست که هنوز در مرحله قبل از پیش تولید است و اتفاقات مختلفی را به لحاظ انتخاب لوکیشن، انتخاب هنرور و همچنین کار روی داستان و فیلمنامه می‌گذراند.

این پروژه پس از فرار و نشیب‌های مختلف به ابراهیم حاتمی کیا رسید تا کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد و سومین سریال او خواهد بود.

مدتی است که به طور رسمی خبری از تجربه جدید حاتمی کیا وجود ندارد با این حال در همین ایام فراخوان‌های مختلفی در شهرهای کشور برای جذب بازیگر انجام شده است.

به تازگی نیز یوسف حاتمی کیا فرزند ابراهیم حاتمی کیا یکی از فراخوان‌های مربوط به انتخاب بازیگر مربوط به استان فارس را در صفحه خود در اینستاگرام قرار داده است.

در این فراخوان که با عنوان «انتخاب بازیگر سریال موسی» منتشر شده درباره ملاقات با هنرمندان استان فارس طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ مرداد در شهر شیراز اطلاع رسانی شده است.

در این فراخوان به جزئیات مختلفی هم اشاره شده که از جمله آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که تاکید شده است متقاضی به هیچ عنوان هیچ نوع عمل زیبایی (صورت، بینی، لب، گونه، تتو و…) نباید داشته باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار