رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلمبرداری فیلم سینمایی «علف‌زار» با تهیه کنندگی بهرام رادان آغاز شد. فیلمبرداری فیلم سینمایی «علف زار» به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان آغاز شد. این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد و فیلمنامه آن بر اساس داستان‌های واقعی نوشته شده است، از آبان ماه سال گذشته در انتظار دریافت پروانه ساخت بود که پس از گذشت ۷ ماه در […]

فیلمبرداری فیلم سینمایی «علف‌زار» با تهیه کنندگی بهرام رادان آغاز شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «علف زار» به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان آغاز شد.

این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد و فیلمنامه آن بر اساس داستان‌های واقعی نوشته شده است، از آبان ماه سال گذشته در انتظار دریافت پروانه ساخت بود که پس از گذشت ۷ ماه در اردیبهشت ماه امسال موفق به دریافت آن شد و از اوایل مردادماه فیلمبرداری خود را آغاز کرد.

پژمان جمشیدی در نقشی متفاوت اولین بازیگری است که جلوی دوربین این فیلم رفته است.

«علف زار» پس از «پولاریس»، «کاپیتان من» و «گربه سیاه» چهارمین فیلم بهرام رادان در قامت تهیه‌کننده است.

«پولاریس» در سال ۹۷ در موسسه هنروتجربه به نمایش در آمد و «گربه سیاه» و «کاپیتان من» هم به احتمال زیاد در شش ماه دوم سال جاری اکران خواهند شد.

عوامل«علف‌زار» عبارتند از نویسنده و کارگردان: کاظم دانشی، مشاور فیلمنامه: علی زرنگار، مدیر برنامه ریزی: سمیرا شکوری، دستیار اول کارگردان: علیرضا هاشمی، مدیر فیلم‌برداری: هادی بهروز، فیلم‌بردار: مهران ممدوح ، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراح صحنه: بابک کریمی طاری، طراح لباس: شیما میرحمیدی، طراح گریم: مونا جعفری، تدوین: حمید نجفی راد، عکس: امید صالحی، منشی صحنه: گل کوشان، مدیر تدارکات: محسن ناصرنیا، کارگردان فیلم پشت‌صحنه: مانی قدرت‌نما، مشاور رسانه‌ای: معین منصوری‌نژاد، مدیر تولید: مینا سنگ سفیدی، جانشین تولید: عرفان صفری، تهیه کننده: بهرام رادان.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار