رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

ویژه برنامه «سقاخانه» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی روی آنتن می رود. به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ ویژه برنامه «سقاخانه» هر روز از ساعت ۱۷:۴۰ با صدای بهروز رضوی از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران، از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود. «سقاخانه» بخش های مختلفی را شامل می شود که می توان […]

ویژه برنامه «سقاخانه» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی روی آنتن می رود.

به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ ویژه برنامه «سقاخانه» هر روز از ساعت ۱۷:۴۰ با صدای بهروز رضوی از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران، از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.

«سقاخانه» بخش های مختلفی را شامل می شود که می توان به آیتم مستند بزرگان تهران که ترویج اخلاق مردم داری و جوانمردی و مردم داری است، اشاره کرد. در این بخش از برنامه با رفتن به خانه افراد قدیمی تهران که هیات های قدیمی و نسل در نسل داشته اند، با معرفی حسینه های قدیم تهران سعی می شود در مورد مردم داری – اخلاق جوانمردی بیشتر صحبت شود؛ افرادی همچون طالقانی، دولابی، دادکان و… که به تهرانی بودن هم معروف هستند.

«میزگرد خانواده» با بررسی نقش بانوان و هیات هایی زنانه، به انسان سازی ها در جامعه ای کوچک با مادرانی بزرگ اشاره دارد.

گوینده بهروز رضوی و مریم شهرامپور، نویسنده معصومه ناظری، آیتم ساز شیشه گر، مجتبی احمدی و حامد رشید سادات و… عوامل برنامه هستند.

رادیو تهران در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز پخش می شود.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار