رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

چهار فیلم کوتاه داستانی و یک مستند بلند از ساخته های امید عبدالهی اکران آنلاین می شوند. چهار فیلم کوتاه داستانی و یک مستند بلند از ساخته های امید عبدالهی از ٢٠ مرداد ماه در پلتفرم وُدیو پخش می شود. فیلم های کوتاه «بادی که می‌وزد، ۱۳۸۶»، «پانسمان، ۱۳۸۹»، «کورسو، ۱۳۹۰»، «میزبان، ۱۳۹۲» و مستند بلند «سفر سهراب، ۱۳۹۵» […]

چهار فیلم کوتاه داستانی و یک مستند بلند از ساخته های امید عبدالهی اکران آنلاین می شوند.

چهار فیلم کوتاه داستانی و یک مستند بلند از ساخته های امید عبدالهی از ٢٠ مرداد ماه در پلتفرم وُدیو پخش می شود.

فیلم های کوتاه «بادی که می‌وزد، ۱۳۸۶»، «پانسمان، ۱۳۸۹»، «کورسو، ۱۳۹۰»، «میزبان، ۱۳۹۲» و مستند بلند «سفر سهراب، ۱۳۹۵» که پرتره ای متفاوت از زندگی سهراب شهیدثالث سینماگر فقید ایرانی است، فیلم هایی هستند که در مجموعه «اتفاق های ساده» به صورت آنلاین اکران می شوند.

امید عبدالهی دانش آموخته رشته معماری و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی سینما (گرایش تدوین) است که کار فیلمسازی را از اواخر دهه هفتاد شروع کرده و تا کنون با فیلم های کوتاه و مستند خود در جشنواره های متعددی حضور داشته و جوایزی کسب کرده است، که از جمله مهمترین آنها می توان به تقدیر ویژه هیات داوران از سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه کلرمون فران فرانسه، کسب جایزه بزرگ بخش فیلمسازان جشنواره بین المللی فیلم کوتاه ساپورو ژاپن برای بهترین فیلمساز و جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از جشنواره بین المللی اسماعیلیه مصر اشاره کرد.

فیلم های این مجموعه پیش از این در هنر و تجربه به نمایش در آمده اند. علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت vodio.ir این مجموعه را تماشا کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار