رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

حامد خانی تهیه‌کننده مسابقه «زوجی نو» از پخش فصل جدید این برنامه پس از ماه صفر خبر داد. حامد خانی تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «زوجی نو» درباره تولید فصل جدید این برنامه و تغییرات آن گفت: فصل جدید این مسابقه پس از ماه صفر و تقریبا از ۲۲ یا ۲۳ مهرماه روی آنتن شبکه سه می‌رود. او افزود: تغییر محتوایی قرار […]

حامد خانی تهیه‌کننده مسابقه «زوجی نو» از پخش فصل جدید این برنامه پس از ماه صفر خبر داد.

حامد خانی تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «زوجی نو» درباره تولید فصل جدید این برنامه و تغییرات آن گفت: فصل جدید این مسابقه پس از ماه صفر و تقریبا از ۲۲ یا ۲۳ مهرماه روی آنتن شبکه سه می‌رود.

او افزود: تغییر محتوایی قرار نیست در برنامه اتفاق بیفتد و تنها تغییر در دکور برنامه است که درحال حاضر مشغول ساخت و آماده‌سازی آن هستیم اما با توجه به تغییری که قرار است در دکور رخ دهد آیتم‌های جدید و هیجان‌انگیزی نیز به برنامه اضافه می‌شود که فکر می‌کنم این آیتم‌ها اتفاق تازه‌ای در تلویزیون باشد.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این پرسش که آیا مجری برنامه در فصل جدید تغییر می‌کند یا خیر، بیان کرد: در فصل جدید نیز برنامه با اجرای باربد بابایی پخش می‌شود و تغییری قرار نیست به‌وجود آید.

خانی درباره هدف این برنامه عنوان کرد: رسالت «زوجی نو» از همان ابتدایی که طرح ساخت آن مطرح شد بر این موضوع متمرکز بود که بتواند جوانان را در سنین ابتدایی جوانی به ازدواج و تشکیل خانواده تشویق کند.

این تهیه‌کننده درباره تولید «زوجی نو» در این شرایط حساس کرونایی گفت: این برنامه از همان ابتدا تولید خود را در شهریور ۹۹ و در روزهای شیوع کرونا آغاز کرد و تا به الان سعی کردیم با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی تولید را پیش ببریم. به تازگی نیز سازمان صدا و سیما خبر از تخصیص واکسن به پروژه‌ها را داده که به‌زودی نیز قرار است عوامل واکسن کرونا را دریافت کنند.

برنامه دیگری که به تهیه‌کنندگی حامد خانی درحال پخش است، برنامه «بهونه» با اجرای سامان گلریز است که این تهیه‌کننده درباره این برنامه نیز بیان کرد: «بهونه» نزدیک به ۱۰ سال است حوالی ساعت ۱۲:۱۵ آنتن شبکه سه را در اختیار دارد و پخش آن نیز همچنان ادامه دارد اما قرار است طی یک سری تغییرات به زودی آموزش آشپزی را در طبیعت و فضای باز پیش ببرد.

خانی در پایان درباره علت این تصمیم‌گیری گفت: هدفی که پشت این تصمیم وجود دارد ارایه یک سری نکات آموزشی درباره رفتار با محیط زیست برای حضور در طبیعت و تفریح است چراکه خیلی از افراد زمانی که در طبیعت حاضر می‌شوند خواسته یا ناخواسته آسیب‌هایی را به محیط اطراف خود وارد می‌کنند که قصد ما آموزش نکاتی برای جلوگیری از این آسیب‌ها است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار