رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

برنامه رادیویی «ترین ها» شبکه رادیویی صبا هر هفته با شعار «ما بهترین ها را انتخاب می کنیم» پیش روی شنوندگان قرار می گیرد. به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی صبا، برنامه «ترین ها» در رادیو صبا با اجرای شاهین جمشیدی که هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف […]

برنامه رادیویی «ترین ها» شبکه رادیویی صبا هر هفته با شعار «ما بهترین ها را انتخاب می کنیم» پیش روی شنوندگان قرار می گیرد.

به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی صبا، برنامه «ترین ها» در رادیو صبا با اجرای شاهین جمشیدی که هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف پخش می شود، روز جمعه ۱۲ شهریور از بین مجموعه ها و آثاری چون «روزگار قریب» «کوچک جنگلی»، «بوعلی سینا»، «شهریار»، «روشن تر از خاموشی»، «امیرکبیر»، «شیخ بهائی»، «نردبام آسمان»، «کریم خان زند» و «جابربن حیان» خاطره انگیزترین سریال های زندگینامه ای را از نگاه مخاطبان معرفی می کند.

«ترین ها» در طول هفته در فضای مجازی اسامی این سریال ها را مطرح می کند تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به ترین ها از نظر مخاطبان برسند. این برنامه در فضایی شاد و پرانرژی تقدیم مخاطبان می شود.

در هر برنامه بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشک زرین» به شنوندگانی که در طول هفته از طریق فضای مجازی اسامی و آرای خود را ثبت می‌کنند تعلق می گیرد، اجرای این بخش بر عهده شهره احمدوند است.

اجرای بخش «ترین های جهان» که از ترین های جهان برای شنوندگان می گویند، بر عهده مریم اویسی از پژوهشگران برنامه است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار