رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
رونمایی از جدیدترین تصاویر سریال

تصویربرداری «نجلا ۲» در تهران ادامه دارد

تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «نجلا» در تهران در حال انجام است. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، گروه تولید سریال مناسبتی «نجلا ۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در حال حاضر در لوکیشنی واقع در جنوب تهران مشغول تصویربرداری هستند. تا نیمه مهر ماه تولید در تهران […]

تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «نجلا» در تهران در حال انجام است.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، گروه تولید سریال مناسبتی «نجلا ۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در حال حاضر در لوکیشنی واقع در جنوب تهران مشغول تصویربرداری هستند. تا نیمه مهر ماه تولید در تهران ادامه پیدا می‌کند و پس از آن گروه برای ادامه کار عازم جنوب کشور و سپس کشور عراق خواهند شد.


از میان بازیگران حضور ایوب آقاخانی در پروژه قطعی شده و قرار است در فواصل کار چندین بازیگر دیگر نیز به سریال اضافه شوند. همچنین با توجه به حضور سارا رسول‌زاده در پروژه‌ای دیگر، محیا دهقانی در فصل دوم جایگزین این بازیگر شده است.


به گفته سعید سعدی، این سریال برای پخش در سال آینده از شبکه سوم سیما آماده خواهد شد.
فصل دوم «نجلا» که در ۳۰ قسمت تولید خواهد شد، به بازگشت کاراکترهای قصه از کربلا و حوادثی که در این مسیر برایشان رقم می‌خورد می‌پردازد.


حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی، سامان خلیلیان و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.
عکس: سمیه میری – مهفام هاشمیض

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار