رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

رادیو صبا در برنامه «صد و یک راه برای کتاب خواندن» مخاطبان را با کتاب «مری پاپینز» آشنا می‌کند. «صد و یک را ه برای کتاب نخواندن» عنوان برنامه فرهنگی رادیو صبا است که با هدف آشنایی مخاطبان با کتاب و گسترش فرهنگ کتابخوانی راهی آنتن صبا می‌شود. این برنامه روز پنجشنبه ۱۸ مرداد مخاطبان را با […]

رادیو صبا در برنامه «صد و یک راه برای کتاب خواندن» مخاطبان را با کتاب «مری پاپینز» آشنا می‌کند.

«صد و یک را ه برای کتاب نخواندن» عنوان برنامه فرهنگی رادیو صبا است که با هدف آشنایی مخاطبان با کتاب و گسترش فرهنگ کتابخوانی راهی آنتن صبا می‌شود.

این برنامه روز پنجشنبه ۱۸ مرداد مخاطبان را با کتاب «مری پاپینز» آشنا می کند.

کتاب «مری پاپینز» اولین جلد از مجموعه پاپینز است. این جلد از کتاب به معرفی خانواده بنکس یعنی آقا و خانم بنکس، فرزندان آن ها جین و مایکل و دوقلوهای آن ها جان و باربارا می پردازد.

در این کتاب مری پاپینز پرستاری از چهار کودک خانواده‌ بنکز به نام‌های جین، مایکل، جان و باربارا را بر عهده می‌گیرد. او یک پرستار معمولی نیست و کارهای شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد. همچنین خلاق و سرشار از ایده‌های متنوع است و فضای بسیار شاد و پرباری را برای کودکان فراهم می‌کند.

«مری پاپینز» به کارگردانی رابرت استیونسون و تهیه‌کنندگی والت دیزنی و با شرکت جولی اندروز و دیک ون دایک، یک فیلم موزیکال محصول سال ۱۹۶۴ کمپانی والت دیزنی است.

این فیلم یکی از مشهورترین فیلم‌های کودکان تاریخ سینماست. نقش آفرینی جولی اندروز در نقش «مری پاپینز» در سال ۱۹۶۴ اسکار بهترین بازیگر زن نقش اصلی را برای وی به ارمغان آورد و همچنین با این ایفای نقش، وی به انتخاب مجله پریمیر جزو صد شخصیت برتر تاریخ سینما قرار گرفت.

«صد و یک راه برای کتاب نخواندن» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه کنندگی مژگان فرزین گویندگی آرمان غفاریان و گزارشگری شیما شیرازی تقدیم مخاطبان می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار