رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلیمو فیلم «قیصر چهل سال بعد» را ۲۱ شهریور ماه همزمان با روز ملی سینما عرضه کرد. فیلیمو ۲۱ شهریورماه همزمان با روز ملی سینما فیلم «قیصر چهل سال بعد» را عرضه کرد. در این فیلم به کارگردانی مسعود نجفی جمعی از سینماگران مطرح مقابل دوربین رفته‌اند که امروز تعدادی از آن‌ها در کنار ما نیستند. عباس شباویز، جمشید مشایخی، مازیار […]

فیلیمو فیلم «قیصر چهل سال بعد» را ۲۱ شهریور ماه همزمان با روز ملی سینما عرضه کرد.

فیلیمو ۲۱ شهریورماه همزمان با روز ملی سینما فیلم «قیصر چهل سال بعد» را عرضه کرد.

در این فیلم به کارگردانی مسعود نجفی جمعی از سینماگران مطرح مقابل دوربین رفته‌اند که امروز تعدادی از آن‌ها در کنار ما نیستند.

عباس شباویز، جمشید مشایخی، مازیار پرتو، ناصر ملک مطیعی، بهمن مفید از عوامل فیلم «قیصر» و عزت الله انتظامی، علی کسمایی، شاپور قریب، علی معلم، چنگیز جلیلوند و اصغر بیچاره در این فیلم حضور دارند.

مسعود کیمیایی، منوچهر اسماعیلی، پوری بنایی، اسفندیار منفرد زاده، جلال پیشواییان، اکبر معززی و سعید راد، فاطمه معتمد آریا، امین تارخ، پرویز نوری، محمد متوسلانی، سیروس الوند، حمید نعمت الله، عبدالله علیخانی، شهراد وثوقی و تهمینه میلانی دیگر سینماگران حاضر در این فیلم هستند.

همچنین در بخش پایانی این اثر صدای عباس کیارستمی و بهروز وثوقی نیز شنیده می‌شود.

این مستند در چهلمین سال ساخت «قیصر» به سراغ عوامل، لوکیشن‌ها و سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم رفته و در گفتگو با سینماگران و مردم به این فیلم تاریخ سینمای ایران می‌پردازد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار