رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان» با حضور توماج دانش بهزادی بازیگر و محسن جعفری راد کارگردان روی آنتن می‌رود. به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، شصتمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان»، جمعه، ۲۶ شهریور روی آنتن شبکه مستند می‌رود. مهمان این قسمت از برنامه، توماج دانش‌بهزادی بازیگر سینما و تئاتر است. او که […]

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان» با حضور توماج دانش بهزادی بازیگر و محسن جعفری راد کارگردان روی آنتن می‌رود.

به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، شصتمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان»، جمعه، ۲۶ شهریور روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مهمان این قسمت از برنامه، توماج دانش‌بهزادی بازیگر سینما و تئاتر است. او که در فیلم مستند «خط باریک قرمز» حضور داشت، در گفت‌وگو با حامد شکیبانیا درباره مستند «خط باریک قرمز» و کنشگری اجتماعی آن صحبت می‌کند. وی هم‌چنین توضیحاتی درباره رابطه تئاتر و فیلم مستند داده و «تئاتر مستند» و «دراماتورژی» را معرفی می‌کند.

توماج دانش بهزادی تاکنون در ده‌ها فیلم‌ و تئاتر حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده است. او در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی «لباس شخصی» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، مستند «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست و فیلم کوتاه «سور بز» به کارگردانی سعید زمانیان حضور داشت.

مهمان دیگر برنامه این هفته «نردبان» محسن جعفری‌راد کارگردان فیلم مستند «رنج زیر پوست» است. فیلم مستند او هم‌اکنون در اکران «هنر و تجربه» در معرض دید مخاطبان قرار دارد. او ضمن گفت‌وگو درباره سوژه فیلم خود علاقه‌مندان به سینمای مستند را به تماشای این فیلم دعوت می‌کند.

پیشنهاد فیلم مستند و بخش‌هایی در مورد رابطه و تعامل میان تئاتر و سینمای مستند از دیگر بخش‌های «نردبان» این هفته است.

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار