رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مستند «سلطنت واقعی» که از ساخته‌های جدید شبکه پرس تی‌وی است، پرده از چهره واقعی خاندان سلطنتی انگلیس بر می‌دارد. به‌ نقل از روابط‌عمومی شبکه پرس تی‌وی، مستند «سلطنت واقعی» محصول سال ۲۰۲۱ این شبکه است که مهدی عرب کارگردانی آن را برعهده دارد و نشان دهنده چهره واقعی خاندان سلطنتی انگلیس است. عرب درباره […]

مستند «سلطنت واقعی» که از ساخته‌های جدید شبکه پرس تی‌وی است، پرده از چهره واقعی خاندان سلطنتی انگلیس بر می‌دارد.

به‌ نقل از روابط‌عمومی شبکه پرس تی‌وی، مستند «سلطنت واقعی» محصول سال ۲۰۲۱ این شبکه است که مهدی عرب کارگردانی آن را برعهده دارد و نشان دهنده چهره واقعی خاندان سلطنتی انگلیس است.

عرب درباره دلایل ساخت مستند «سلطنت واقعی» گفت: شبکه‌های غربی از جمله بی‌بی‌سی، ان‌بی‌سی و سی‌ان‌ان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا اخبار مرتبط با خاندان سلطنتی انگلیس را به شکل فیلترشده منعکس نمایند. این رسانه‌ها می‌کوشند تا تصویری شفاف و پاک را از زندگی ملکه و سایر اعضای خاندان سلطنتی به نمایش بگذارند.

تهیه‌کننده مستند «سلطنت واقعی» ادامه داد: این در حالی است که در عالم واقعیت اصلا این‌گونه نیست و زندگی ملکه و اطرافیانش پر از ناهنجاری‌های اخلاقی و مسائل اقتصادی و سیاسی است.

وی خاطر نشان کرد: اعضای خاندان سلطنتی علاوه بر تحمیل هزینه‌های زیاد اقتصادی به مردم انگلیس و بریز و بپاش‌های آن‌چنانی، از مزایای بی‌پایانی برخوردار هستند که ما در این مستند زوایایی از آن را آشکار می‌کنیم.

به گفته تهیه‌کننده «سلطنت واقعی» کار نگارش متن این مستند دو قسمتی به پایان رسیده و در مرحله بازبینی قرار دارد.

عرب خاطرنشان کرد: اطلاعات و مسائل مطرح شده در مستند «سلطنت واقعی» کاملاً موثق است و برای دسترسی به آنها زحمت و زمان زیادی صرف شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تدوین «سلطنت واقعی» به‌زودی به پایان برسد و این مستند در آینده نزدیک روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی برود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار