رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
از ۲ شبکه رادیویی پخش می شود؛

سریال رادیویی «سفر قندهار» بر اساس خاطرات اولین سفر رسمی تیم ملی فوتبال ایران از دو شبکه رادیویی نمایش و ورزش پخش می شود. به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی «سفر قندهار» بر اساس خاطرات اولین سفر رسمی تیم ملی فوتبال ایران شنبه ۲۷ شهریور از ۲ شبکه رادیویی […]

سریال رادیویی «سفر قندهار» بر اساس خاطرات اولین سفر رسمی تیم ملی فوتبال ایران از دو شبکه رادیویی نمایش و ورزش پخش می شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی «سفر قندهار» بر اساس خاطرات اولین سفر رسمی تیم ملی فوتبال ایران شنبه ۲۷ شهریور از ۲ شبکه رادیویی نمایش و ورزش پخش می شود.

در خلاصه داستان سریال رادیویی «سفر قندهار» آمده است: سال ۱۳۲۰، نمایش بر اساس خاطرات اولین سفر رسمی تیم ملی فوتبال ایران به مربیگری استاد عباس صدقیانی شکل گرفت که بعد از انجام مسابقاتی در قندهار افغانستان در راه بازگشت به دلیل هجوم قوای بیگانه و اشغال کشور با مشکلات و مصائب بسیاری مواجه می شوند و به کمک اهالی شهرمرزی، راه مشهد را در پیش می گیرند و البته در این راه فوتبال به کمک آنها می آید.

این سریال رادیویی به نویسندگی زینب آرمند، سردبیری مجید نظری نسب، کارگردانی سعیده فرضی، تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده، صدابرداری فرزاد شریفی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی سیما خوش چشم، امیر زنده دلان، مهرداد مهماندوست، بهادر ابراهیمی، محمد رضا علی، مهدی نمینی مقدم، معصومه عزیز محمدی، سعید سلطانی، بهرام ابراهیمی، نگین خواجه نصیر، محمد شریفی مقدم، کامیار محبی و محسن بهرامی از روز شنبه ۲۷ شهریور، ساعت ۳ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۳:۳۰ به روی آنتن رادیو ورزش می رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار