رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
با پایان مرحله تصویربرداری؛

«متد» به مرحله تدوین و صداگذاری رسید

فیلم کوتاه “مِتُد” به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سُلگی وارد مرحله تدوین و صداگذاری شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی اثر، تصویربرداری فیلم کوتاه “مِتد” به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سُلگی و به تهیه کنندگی محمدرضا یکانی، با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل پوشش دستکش و […]

فیلم کوتاه “مِتُد” به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سُلگی وارد مرحله تدوین و صداگذاری شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی اثر، تصویربرداری فیلم کوتاه “مِتد” به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سُلگی و به تهیه کنندگی محمدرضا یکانی، با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل پوشش دستکش و ماسک، به مدت چهار روز در یک خانه واقع در میدان حُر شهر تهران انجام گرفت و راش های خام، روی میز مونتاژ علیرضا مَهان رفت تا تدوین و صداگذاری شود.
فاناز سلوکی، شیوا جمشیدی، مسعود شهری و ابوذر گلمحمدی، چهار بازیگری هستند که در محصولی از موسسه فیلمسازی یکان تصویر تهران، جلوی دوربین احمد صانعی در مقام مدیر فیلمبرداری رفتند.
خلاصه داستان به شرح زیر است:
همسر یک مرد بدهکار موافقت می کند با بهترین دوست خودش، ملاقاتی ترتیب بدهد تا شاید بتواند بدهی های شوهرش را از این طریق جبران کند اما اوضاع، آنطور که باید پیش نمی رود و … .
دیگر عوامل اثر، عبارتند از:
مجری طرح: موسسه یکان تصویر تهران، مدیر تولید: رایحه تیموری، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: روژین تیزهوش، دستیار دو کارگردان: ابوذر گلمحمدی، منشی صحنه: سیده شیما قریشی، دستیار تولید و تدارکات: مهدی حسینی، دستیار فیلمبردار: رامین تیموری، صدابردار: یوسف طرهانی، طراح و مجری گریم: گاتا جباری، طراح صحنه و لباس: محمد یارمحمدی، دستیار صحنه و لباس: سیده مهسا جمالی، عکاس: مریم میرزایی، فیلمبردار پشت صحنه: مرتضی علیزاده و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: فرزاد جمشیددانایی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار