رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سیدصادق موسوی به دنبال معرفی فیلم کوتاه «سفیدپوش» به اسکار ۲۰۲۲ یادداشتی را در تبریک به رضا فهیمی نویسنده و کارگردان این اثر منتشر کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در متن سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران که به مناسبت معرفی فیلم کوتاه «سفیدپوش» به […]

سیدصادق موسوی به دنبال معرفی فیلم کوتاه «سفیدپوش» به اسکار ۲۰۲۲ یادداشتی را در تبریک به رضا فهیمی نویسنده و کارگردان این اثر منتشر کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در متن سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران که به مناسبت معرفی فیلم کوتاه «سفیدپوش» به جمع فیلم‌های کوتاه اسکار ۲۰۲۲ منتشر شده، آمده است:

«جناب آقای رضا فهیمی

با سلام و تبریک بابت توفیق اخیرتان؛

خرسندیم از این‌که شادمانی و جشن حضور جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در فهرست جشنواره‌های مورد تأیید آکادمی اسکار را در اولین نوبت، با معرفی یک فیلم ایرانی به این جایزه معتبر آغاز می‌کنیم. «سفیدپوش» فیلمی شاعرانه، ساده و دغدغه‌مند است که با دربرگیری مفاهیم اخلاقی و انسانی و برخوردار از بارقه‌های امیدبخش مبتنی بر معرفی فرهنگ و زیست بوم ایرانی، بی‌شک نماینده شایسته‌ای برای سینمای ایران در اولین توفیق اسکارکوالیفاید بودن جشنواره تهران خواهد بود.

به امید توفیقات روزافزون و درخشش هرچه بیشتر جنابعالی، «سفیدپوش»، فیلم کوتاه و سینمای شریف ایران»

گفتنی است جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور در فهرست جشنواره‌های مورد تایید اسکار که برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران رقم خورده است، فیلم منتخب جایزه بزرگ بخش بین‌الملل خود را در هر دوره به آکادمی اسکار معرفی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار