رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

تدوین مستند «موسیو مارکوف» جدیدترین اثر مهوش شیخ‌ الاسلامی به پایان رسید. این مستند در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده است. به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مهوش شیخ‌ الاسلامی در خصوص مستند «موسیو مارکوف» توضیح داد: در فیلم مستند موسیو مارکف به زندگی و آثار معماری […]

تدوین مستند «موسیو مارکوف» جدیدترین اثر مهوش شیخ‌ الاسلامی به پایان رسید. این مستند در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده است.

به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مهوش شیخ‌ الاسلامی در خصوص مستند «موسیو مارکوف» توضیح داد: در فیلم مستند موسیو مارکف به زندگی و آثار معماری نیکلای مارکف پرداخته ام.

وی افزود: خاطرات دوران نوجوانی من با بناهای بر جای مانده از معماران دوران تحول پیوند خورده است . بنابر این در این فیلم مستند تلاش کردم به بهانه آشنایی با زندگی و آثار  نیکلای مارکف خاطرات نسل خودم را مرور کنم .

این مستندساز با تاکید بر این که ساخت فیلم تحقیقی امری دشوار است، تصریح کرد: اولین باری است که فیلم تحقیقی تاریخی به این شکل کار می‌کنم و از زمان ساخت این فیلم احترامم برای مستندسازان این نوع مستند، بیشتر شده است، چون می‌دانم کار فوق‌العاده مشکلی است.

عوامل تولید مستند ۷۰ دقیقه‌ای «موسیو مارکوف» عبارتند از: کارگردان و تدوین: مهوش شیخ الاسلامی، پژوهش و نگارش: مهوش شیخ الا سلامی – جمشید صادق، تصویربرداری: محمد رضا جهان پناه، مدیر تولید: هایده  قریشی، صداگذاری و میکس: امیرحسین  قاسمی، توازن رنگ و نور: محمد رضا تیموری، انتخاب موسیقی: جمشید  صادق، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار