رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سه فیلم کوتاه «اصغر پیکان، همسرش و زندگی کمی غیرعادی تر»، «دندان آبی» و «۳۵متری روی سطح آب» به کارگردانی هومن سیدی از طریق پلتفرم ودیو در دسترس علاقمندان قرار گرفت. هومن سیدی فعالیت خود در حوزه فیلمسازی را با ساخت فیلم‌های داستانی کوتاه آغاز کرد و سه فیلم «اصغر پیکان، همسرش و زندگی کمی […]

سه فیلم کوتاه «اصغر پیکان، همسرش و زندگی کمی غیرعادی تر»، «دندان آبی» و «۳۵متری روی سطح آب» به کارگردانی هومن سیدی از طریق پلتفرم ودیو در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

هومن سیدی فعالیت خود در حوزه فیلمسازی را با ساخت فیلم‌های داستانی کوتاه آغاز کرد و سه فیلم «اصغر پیکان، همسرش و زندگی کمی غیرعادی تر»، «دندان آبی» و «۳۵متری روی سطح آب» را با سرمایه‌گذاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخت.
فیلم‌هایی که هر کدام موضوعی متفاوت دارند و در برخی از آن‌ها بازیگران چهره‌ای چون مرحوم عسل بدیعی، یکتا ناصر، جواد عزتی، نیلوفر خوش‌خلق و آزاده صمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این سه فیلم همزمان با روز ملی سینما از طریق پلتفرم «ودیو» در معرض دید سینمادوستان قرار داده شده‌اند.
«اصغر پیکان، همسرش و زندگی کمی غیرعادی تر» روایت یک جوان آس و پاس به نام اصغر است که بعد از یک تصادف و یک سفر عاشق می‌ شود و تصمیم به ازدواج می‌گیرد اما آن دختر مهریه عجیبی دارد. در این فیلم کوتاه بازیگرانی چون عسل بدیعی، افسانه چهره آزاد، جواد عزتی، سیروس همتی، یکتا ناصر و … حضور دارند.
اما «دندان آبی» داستان دختری است که بلوتوث شدن فیلمی از او در اردوی ورزشی باعث تغییر زندگی‌اش می‌شود. فریده سپاه منصور، آزاده صمدی و نیلوفر خوش خلق بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
«۳۵متری روی سطح آب» روایت مردی است که به خاطر نیاز، مجبور است اقدامی انجام دهد که با عقاید دینی اش در تضاد است. از طرفی برای کم کردن بار عذاب وجدانش می خواهد راه حلی دینی برای این کار بیابد و مدام در تکاپوست که همه چیز درست باشد؛ اما انگار نمی تواند به راحتی با این مسأله رو به رو شود. آزاده صمدی، سیروس همتی و افشین هاشمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار