رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ماهایا پطروسیان به همراه امیر توده روستا فیلم کوتاه «یه روز قشنگ برفی» را کارگردانی کرده است. فیلمی که بازی در آن را هم برعهده داشته و در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نقل […]

ماهایا پطروسیان به همراه امیر توده روستا فیلم کوتاه «یه روز قشنگ برفی» را کارگردانی کرده است. فیلمی که بازی در آن را هم برعهده داشته و در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نقل از اعتمادآنلاین، فیلم کوتاه داستانی «یه روز قشنگ برفی» به کارگردانی ماهایا پطروسیان و امیر توده روستا در پلتفرم «ودیو» در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
این فیلم داستان یک روز از زندگی زنی با کودکش را روایت می‌کند که باید تصمیم سرنوشت سازی بگیرد‌، شوهرش با او شرط کرده یا طلاقش می‌دهد یا بچه شوهر اولش را جای دیگری بفرستد. او مجبور می‌شود کودک خود را در بازار رها کند.
در این فیلم علاوه بر ماهایا پطروسیان، آتیلا پسیانی، صادق صفایی، مائده طهماسبی و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.
گفتنی است، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با همکاری پلتفرم نمایش فیلم کوتاه «ودیو» همزمان با روز ملی سینما، ۲۸ اثر از تولیدات فیلم‌های کوتاه داستانی خود را در اختیار علاقمندان قرار داد.
منبع: اعتمادآنلاین

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار