رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

گوهر خیراندیش به عنوان جدیدترین بازیگر، جلوی دوربین سریال «نوبت لیلی» رفت. گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت سینمای ایران به عنوان جدیدترین بازیگر، جلوی دوربین سریال «نوبت لیلی» به کارگردانی روح‌الله حجازی رفت. «نوبت لیلی» قرار است به زودی و به صورت اختصاصی از نماوا پخش شود. «نوبت لیلی» نخستین همکاری مشترک خیراندیش و حجازی است که پس از اتمام فیلمبرداری […]

گوهر خیراندیش به عنوان جدیدترین بازیگر، جلوی دوربین سریال «نوبت لیلی» رفت.

گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت سینمای ایران به عنوان جدیدترین بازیگر، جلوی دوربین سریال «نوبت لیلی» به کارگردانی روح‌الله حجازی رفت.

«نوبت لیلی» قرار است به زودی و به صورت اختصاصی از نماوا پخش شود.

«نوبت لیلی» نخستین همکاری مشترک خیراندیش و حجازی است که پس از اتمام فیلمبرداری فاز اول شمال کشور، این روزها در تهران جلوی دوربین است.

روح‌‌الله حجازی پس از ساخت چند فیلم موفق سینمایی، حالا اولین سریال خود را با حضور بازیگران مطرح سینما جلوی دوربین برده است. نویسندگان این مجموعه مهدی شیرزاد، سروش چیت ساز و روح‌الله حجازی هستند و حجازی تهیه‌کنندگی این مجموعه را هم بر عهده دارد.

«نوبت ‌لیلی» عاشقانه‌ای جذاب در سبکی جدید است که این ر‌وزها در حال فیلمبرداری است. به زودی تاریخ پخش و اخبار بیشتری از این سریال منتشر خواهد شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار