رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

احمد نوروزی که پیش از این مشاور معاون برون مرزی بود به عنوان معاون برون مرزی رسانه ملی منصوب شد. احمد نوروزی امروز ۱۹ مهرماه با حکم پیمان جبلی رییس صداوسیما به عنوان معاون برون مرزی رسانه ملی منصوب شد. پیمان جبلی در حکم وی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های نیروهای متعهد تاکید کرده است. […]

احمد نوروزی که پیش از این مشاور معاون برون مرزی بود به عنوان معاون برون مرزی رسانه ملی منصوب شد.

احمد نوروزی امروز ۱۹ مهرماه با حکم پیمان جبلی رییس صداوسیما به عنوان معاون برون مرزی رسانه ملی منصوب شد.

پیمان جبلی در حکم وی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های نیروهای متعهد تاکید کرده است.

قائم مقامی شبکه پرس تی وی از دیگر سمت‌های وی بوده است.

پیمان جبلی در این حکم ماموریت‌های مختلفی از جمله «گسترش عمق اثرگذاری و دایره اطلاع‌رسانی در سطوح منطقه‌ای و رسانه‌ای و مقابله با امواج تحریف و فتنه‌گری دشمنان»، «مرجعیت بخشی به رسانه‌های ام القرای جهان اسلام و جبهه مقاومت در فضای توده‌ای و نخبگانی مشتاقان انقلاب اسلامی و آزادی‌خواهان دنیا»، «ایجاد پیوند بین فضای نخبگانی منطقه و جهان با اندیشمندان متعهد ایران اسلامی»، «معرفی و نشر هوشمندانه گفتمان اصیل و اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی در فضای بین‌المللی»، «تنوع بخشی و سرفصل گشایی در ارتباط بین فرهنگی با ملت‌ها»، «بازنمایی هنرمندانه الگوی پیشرفت و سبک زندگی اسلامی ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، هنری، اجتماعی، فرهنگی»، «ارتقای حرفه‌ای و افزایش سرعت و کیفیت در ارائه خدمات رسانه‌ای به مخاطبان» را برای معاون جدید رسانه ملی تعریف کرده است.

رئیس رسانه ملی در این حکم ابراز امیدواری کرده است نوروزی «با استفاده بهینه از ظرفیت نیروهای متعهد و انقلابی سازمانی و نیز هم‌افزایی با مراکز و عناصر رسانه‌ای منطقه و جهان» این ماموریت‌ها را به نحو مطلوبی محقق کند.

نوروزی متولد ۱۳۶۶ و اکنون در مرحله نگارش رساله دکتری مدیریت رسانه در دانشگاه تهران است. او سابقه کارشناسی و مدیریت سه وب سایت خبری تحلیلی مرتبط با حوزه اروپا و آمریکای معاونت مجازی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی از سال ۹۱ تا ۹۴؛ مدیریت یادداشت‌ها و مصاحبه‌های سایت انگلیسی Khamenei.ir از سال ۹۴ تا ۹۶، عضویت در شورای برنامه ریزی و اجرایی پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، معاونت بین الملل مرکز ارتباطات، اطلاع رسانی و امور رسانه‌ای بین المللی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) از سال ۹۷ تا ۹۸، مشاور معاون بروزی مرزی سازمان صدا و سیما از اردیبشهت ۹۹ تاکنون، قائم مقام محتوایی شبکه PressTV از تیر ۹۹ تاکنون، سرپرست واحد ارزیابی شبکه Press TV از سال ۹۹ تا مرداد ۱۴۰۰ و سرپرست وب سایت و امور چند رسانه‌ای شبکه Press TV از بهمن ۹۹ تاکنون را در کارنامه خود دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار