رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با اعلام تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی رادیویی «یک دو صدا»، سیروس همتی به عنوان داور به این برنامه اضافه و جایگزین فلور نظری شد. به نقل از شبکه رادیویی ایران، سیروس همتی بازیگر و کارگردان تئاتر به عنوان داور به برنامه «یک دو صدا» اضافه شد. ساجد قدوسیان تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی رادیویی «یک دو صدا» با […]

با اعلام تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی رادیویی «یک دو صدا»، سیروس همتی به عنوان داور به این برنامه اضافه و جایگزین فلور نظری شد.

به نقل از شبکه رادیویی ایران، سیروس همتی بازیگر و کارگردان تئاتر به عنوان داور به برنامه «یک دو صدا» اضافه شد.

ساجد قدوسیان تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی رادیویی «یک دو صدا» با اعلام این خبر افزود: باتوجه به آغاز مرحله نیمه‌نهایی بخش بازیگری مسابقه «یک دو صدا» از اول آبان ماه سیروس همتی بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر، تلویزیون و رادیو به جمع داوران این مسابقه در بخش بازیگری اضافه شد.

قدوسیان ادامه داد: در مراحل قبل فلور نظری، مینا نوروزی‌فرد و عباس محبی داوری مسابقه را عهده‌دار بودند ولی به دلیل سفر ناگهانی خانم نظری به خارج از کشور و نرسیدن به برنامه، در این مرحله سیروس همتی در کنار عباس محبی و مینا نوروزی‌فرد عملکرد شرکت‌کنندگان مسابقه را قضاوت می‌کنند.

مرحله نیمه‌نهایی بخش بازیگری مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» با حضور ۳۸ شرکت‌کننده که به این مرحله راه یافته‌اند از شنبه اول آبان ساعت ۲۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

لازم به ذکر است، نسیم رفیعی مجری، سمیه رنجکش گزارشگر، مجید آیینه صدابردار، مونا قنادها دستیار تهیه‌کننده و ساجد قدوسیان طراح و تهیه کننده مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» هستند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار