رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به‌صورت سرزده به دیدار هیات مدیره خانه سینما در محل این خانه رفت. محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی روز گذشته دوشنبه ۱۹ مهرماه، به همراه یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، به صورت سرزده به دیدار اعضای هیات مدیره خانه سینما در ساختمان شماره یک این نهاد صنفی رفت. […]

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به‌صورت سرزده به دیدار هیات مدیره خانه سینما در محل این خانه رفت.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی روز گذشته دوشنبه ۱۹ مهرماه، به همراه یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، به صورت سرزده به دیدار اعضای هیات مدیره خانه سینما در ساختمان شماره یک این نهاد صنفی رفت.

در این دیدار که جمعی از هیات مدیره خانه سینما حضور داشتند، محمد خزاعی که خود به عنوان تهیه‌کننده یکی از اعضای خانه سینما به شمار می‌رود، ترجیح داد که بیشتر شنونده باشد و درباره مسائل و مشکلات صنفی در خانه سینما صحبت شود. در همین راستا اعضای هیات مدیره به عنوان نمایندگان صنوف مختلف سینمایی درباره مسائلی از جمله معیشت، رفاه، امنیت شغلی، بیمه و ساماندهی نیازمندی‌های سینما صحبت کردند.

همچنین رییس سازمان سینمایی در این جلسه از هیات مدیره خانه سینما خواست تا در زمینه ایجاد مکانیسم برای حل مشکلات موجود در سینمای ایران راه کارهایی ارائه دهند تا دیگر شاهد مشکلات سریالی در این حوزه نباشیم.

محمد خزاعی در این دیدار تاکید کرده است که باید به راهکاری رسید که هم معیشت و هم منزلت هنرمندان حفظ شود.

در پایان این جلسه مقرر شد تا راهکارهای لازم شناسایی شده و به یک طرح پایدار قانونی برای حل مشکلات سینما در قالب همکاری سازمان سینمایی و خانه سینما دست پیدا شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار