رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سر سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) در برنامه «جان جهان» جشن ولادت برگزار می شود. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه برنامه «جان جهان» به مناسبت میلاد خاتم الانبیاء (ص) و امام جعفر صادق (ع) روزهای جمعه ۳۰ مهر و یکشنبه […]

به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سر سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) در برنامه «جان جهان» جشن ولادت برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه برنامه «جان جهان» به مناسبت میلاد خاتم الانبیاء (ص) و امام جعفر صادق (ع) روزهای جمعه ۳۰ مهر و یکشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ به صورت زنده روی آنتن می رود.

این مراسم که در فضای باز و با حضور مردم تماشایی می شود را شهرام راد از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تهیه می کند و سید مرتضی حسینی اجرای آن را بر عهده خواهد داشت.

در این برنامه حجت اشرف زاده خواننده حضور پیدا می کند و با صدای گرم و دلنشین خود قطعات شادی را برای حضار و مخاطبان همراه شبکه پنج اجرا خواهد کرد.

همچنین در بخش دیگر «جان جهان» یوسف کرمی کمدین و طنزپرداز با اجرای استند آپ کمدی، فضای شاد و نشاط آوری را به ارمغان خواهد آورد.

یادآور می شود بازپخش برنامه «جان جهان» را می توانید همان شب ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما بیننده باشید.
منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار