رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» جمعه ۳۰ مهر ساعت ۲۰ میزبان منوچهر والی زاده استاد صدا و دوبله ایران می شود. به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، منوچهر والی زاده هنرمند پیشکسوت رادیو و تلویزیون با حضور در برنامه «پرنیان صدا» شبکه پنج سیما از ۶۰ سال فعالیت هنری اش در عرصه گویندگی رادیو […]

برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» جمعه ۳۰ مهر ساعت ۲۰ میزبان منوچهر والی زاده استاد صدا و دوبله ایران می شود.

به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، منوچهر والی زاده هنرمند پیشکسوت رادیو و تلویزیون با حضور در برنامه «پرنیان صدا» شبکه پنج سیما از ۶۰ سال فعالیت هنری اش در عرصه گویندگی رادیو و تلویزیون خواهد گفت.

در برنامه پیش رو «پرنیان صدا» که به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر رحمت محمد مصطفی (ص) تهیه شده است، بخش های متنوعی تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد. در این برنامه قسمتی از «بحر طویل میلادی» امیرحسین مدرس، دکلمه مهدی سهیلی شاعر قدیمی، آواز محمد گلریز و نمایشنامه «ترسیم میلاد حضرت محمد (ص)» با بازی خانم‌ها مهین دیهیم و توران مهرزاد با صدا و تصویر این هنرمندان نمایش داده می شود.

از دیگر بخش‌های قسمت سوم مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا»، پخش آرشیو قدیمی و قطعه ریتمیک «صرفه جویی آب» با اجرای منوچهر نوذری، منوچهر آذری و مهدی کاشانیان خواهد بود و همچنین خاطرات جشن تبسم به تصویر کشیده می‌شود.

برنامه «پرنیان صدا» به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه مهمان خانه مخاطبان می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار