رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

در سومین روز از برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران سالن های مختلف پردیس سینمایی ایران مال شاهد نمایش فیلم های کوتاه ایران و سایر نقاط جهان در قالبهای داستانی، تجربی و مستند بود. دراین روز مهدی جوادی مدیر عامل جدید بنیاد سینمایی فارابی با همراهی صادق موسوی دبیر جشنواره در […]

در سومین روز از برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران سالن های مختلف پردیس سینمایی ایران مال شاهد نمایش فیلم های کوتاه ایران و سایر نقاط جهان در قالبهای داستانی، تجربی و مستند بود. دراین روز مهدی جوادی مدیر عامل جدید بنیاد سینمایی فارابی با همراهی صادق موسوی دبیر جشنواره در محل برگزاری این رویداد حضور یافت و از نزدیک درجریان برگزاری جشنواره قرارگرفت و به بازدید از بخش های مختلف پرداخت.
حضور تیم های برنامه ساز رادیو در محل لابی مرکزی از دیگر نکات جالب توجه این روز بود که با ضبط برنامه های مرتبط با جشنواره همراه بود و توجه حاضران را به خود جلب نمود.
بیتا فرهی بازیگر با سابقه سینمای ایران نیز برای تماشای آثار فیلم کوتاه به صورت بی سرو صدا به پردیس ایران مال آمد و به حمایت از فیلمسازان جوان این عرصه پرداخت.

سینماخانه / حمید عبدالحسینی _ آرام طالشی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار