رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به مناسبت فرارسیدن ماه آبان و هفته کتاب و کتابخوانی، رادیو ایران دوره جدید پویش «من کتاب می خوانم» را برگزار می کند. به نقل از شبکه رادیویی ایران، یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران گفت: دوره جدید پویش «من کتاب می‌خوانم» این بار با معرفی کتاب های الکترونیک آغاز می‌شود. وی ادامه داد: از مخاطبان رادیو ایران […]

به مناسبت فرارسیدن ماه آبان و هفته کتاب و کتابخوانی، رادیو ایران دوره جدید پویش «من کتاب می خوانم» را برگزار می کند.
به نقل از شبکه رادیویی ایران، یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران گفت: دوره جدید پویش «من کتاب می‌خوانم» این بار با معرفی کتاب های الکترونیک آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: از مخاطبان رادیو ایران دعوت می‌کنیم در هفته کتاب و کتابخوانی، رایا کتاب (کتاب الکترونیک) را به دیگران معرفی کنند و از رادیو ایران جایزه دریافت کنند.
گودرزی بیان کرد: علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی کافی است «رایا کتاب» یا همان کتاب الکترونیک،  مورد نظر خود را در یک قطعه صوتی حداکثر ۳ دقیقه ای معرفی کنند و از طریق تارنمای رادیو ایران به آدرسWww.radioiran.ir ارسال کنند.
مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در پایان برای مخاطبان یادآور شد: مخاطبان هر رایا کتابی که می شناسند، معرفی کنند تا دیگران هم بهره ببرند، فعالان تولید رایا کتاب هم برای تشریح فعالیت های خود می‌توانند با ما در ارتباط باشند.
مهلت ارسال آثار برای «من کتاب می‌خوانم» تا پایان آبان و هفته کتابخوانی است.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار