رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

فیلم مستند «سوهانک» به کارگردانی بهمن کیارستمی در روز جمعه هفتم آبان در سالن سینماتک موزه هنر های معاصر تهران به نمایش در می آید. به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، در دومین روز برنامه «یک هفته با عباس کیارستمی» فیلم «سوهانک» ساخته بهمن کیارستمی ساعت ۱۷ جمعه ۷ آبان در سینماتک […]

فیلم مستند «سوهانک» به کارگردانی بهمن کیارستمی در روز جمعه هفتم آبان در سالن سینماتک موزه هنر های معاصر تهران به نمایش در می آید.

به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، در دومین روز برنامه «یک هفته با عباس کیارستمی» فیلم «سوهانک» ساخته بهمن کیارستمی ساعت ۱۷ جمعه ۷ آبان در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران نمایش داده می‌شود.

در این مستند بلند، بهمن کیارستمی به همراه پدرش عباس کیارستمی قبل از ساخت فیلم همراه شده و تمامی ساخت صحنه‌ها و شخصیت‌های فیلم را ۲ نفری اتود زده است. در این فیلم مستند ۶۰ دقیقه‌ای مخاطب به صورت کاملاً مستقیم و بدون هیچ گونه دخالتی با ابعاد فکری و طریقه ساخت فیلم این کارگردان فقید مواجه می‌شود.

برنامه «یک هفته با کیارستمی» از سوی جایزه بین المللی عکس «پنج» با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران با نمایش ۶ فیلم درباره عباس کیارستمی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار