رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «بی‌گاه» به کارگردانی پویا اشتهاردی در سینما تک ونکور کانادا اکران می‌شود. به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم سینمای بی‌گاه به کارگردانی پویا اشتهاردی و تهیه‌کنندگی محمد سجادیان در تاریخ‌های ۲۲،۲۱،۱۷ نوامبر در سینما تک ونکور کانادا اکران خواهد شد. ایمان افشار، شایان افشار، مهسا نارویی، آوا آذرپیرا و ایوب افشار بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این فیلم داستان سربازی بلوچ است […]

فیلم سینمایی «بی‌گاه» به کارگردانی پویا اشتهاردی در سینما تک ونکور کانادا اکران می‌شود.

به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم سینمای بی‌گاه به کارگردانی پویا اشتهاردی و تهیه‌کنندگی محمد سجادیان در تاریخ‌های ۲۲،۲۱،۱۷ نوامبر در سینما تک ونکور کانادا اکران خواهد شد.

ایمان افشار، شایان افشار، مهسا نارویی، آوا آذرپیرا و ایوب افشار بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم داستان سربازی بلوچ است که شیفت نگهبانی و عروسی خواهرش همزمان شده و برای گرفتن مرخصی دچار چالش می‌شود…

فیلم سینمایی بی‌گاه با ۱۱ جایزه و ۲۰ نامزدی از جشنواره‌های معتبر بین‌المللی هم‌اکنون در اکران آنلاین هنروتجربه وبسایت‌ هاشور نیز حضور دارد.

بی‌گاه به زبان اردو، بلوچی و فارسی است و قصه در منطقه بلوچستان می‌گذرد. در این فیلم بخشی از فرهنگ و زیست مردمان این سرزمین به تصویر کشیده شده است و در کنار آن تماشاگر می‌تواند نظاره‌گر طبیعت شگفت‌انگیز و کم‌نظیر این منطقه هم باشد.

این اکران به همت کمپانی پاسفیک یونایتد پروداکشنز با مدیریت امیرهوشنگ هاشمی برگزار خواهد شد و همچنین پخش بین‌الملل فیلم بی‌گاه برعهده مینروافیلم با مدیریت الهه گودرزی است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار