رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی، از ۲۴ آذرماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد. با اعلام شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی تهیه کنندگی مجید رضابالا و سرمایه گذاری مسعود و مجید زارع از ۲۴ آذرماه توسط موسسه پخش بهمن سبز، اکران خود را در سینماهای کشور آغاز خواهد کرد. «صحنه زنی» که […]

فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی، از ۲۴ آذرماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

با اعلام شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی تهیه کنندگی مجید رضابالا و سرمایه گذاری مسعود و مجید زارع از ۲۴ آذرماه توسط موسسه پخش بهمن سبز، اکران خود را در سینماهای کشور آغاز خواهد کرد.

«صحنه زنی» که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی را دریافت کند، روایتی متفاوت از معضلی اجتماعی را بیان می‌کند.

در خلاصه کوتاهی از این فیلم سینمایی آمده است: اسد سر دسته یک باند خلافکاری است که با ورود لیلا به زندگی‌اش، همه چیز به یکبار تغییر می‌کند….

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، سیامک ادیب، غزاله جزایری و مجید صالحی، اشکان صادقی و با حضور حمیدرضا نعیمی، امید روحانی و آتش تقی‌پور، بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار