رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
  • سه شنبه 11 آبان 1400 - 12:51
  • کد خبر : 80633
  • تئاتر
  • چاپ خبر : فراخوان ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی

فراخوان ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی منتشر شد. فراخوان ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی (یادمان استاد صادق صفایی) که از آذر تا اسفند سال جاری در مرکز تئاتر مولوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود؛ منتشر شد. فراخوان این دوره از نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی که با یادبود صادق صفایی هنرمند فقید […]

فراخوان ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی منتشر شد.

فراخوان ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی (یادمان استاد صادق صفایی) که از آذر تا اسفند سال جاری در مرکز تئاتر مولوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود؛ منتشر شد.

فراخوان این دوره از نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی که با یادبود صادق صفایی هنرمند فقید تئاتر و سینما همراه است؛ مشتمل بر سه بخش مسابقه آثار تالیفی دانشجویی، مسابقه آثار ترجمه دانشجویی و آثار مدرسان بوده که متقاضیان بر اساس شرایط عمومی مندرج در فراخوان می توانند نسبت به ثبت نام و ارسال متون پیشنهادی خود تا ۳۰ آبان ماه اقدام کنند.

در این راستا کلیه علاقه‌مندان لازم است فرم شرکت در ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی را از آدرس cultural.ut.ac.ir دریافت کرده و پس از تکمیل آن به همراه یک نسخه pdf نمایشنامه مورد نظر را به آدرس ایمیل دبیرخانه ارسال کنند.

متقاضیان می توانند برای مشاهده متن کامل فراخوان و اطلاع از شرایط  شرکت در ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی از طریق لینک https://cultural.ut.ac.ir/gallery/sendfile/dkmtpyxh750687.pdf و برای دانلود فرم ثبت نام از لینک https://cultural.ut.ac.ir/gallery/sendfile/dkmtpyxh185289.pdf اقدام کنند.

لازم به ذکر است با وارد کردن آدرس‌های فوق در مرورگر خود، متن فراخوان و فرم ثبت‌نام به صورت خودکار دانلود می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار