رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سریال «محرمانه» در فضای داستانیِ علمی-امنیتی-جاسوسی تولید می‌شود. به نقل از روابط عمومی موسسه‌، سریال «محرمانه» در فضای داستانیِ علمی-امنیتی-جاسوسی توسط موسسه‌ فرهنگی هنری اندیشه‌ شهید آوینی تولید می‌شود. این سریال ۳۰ قسمتی در آخرین مرحله‌ بازنویسی قرار دارد و هم‌زمان پیش تولید سریال در جریان است. «محرمانه»، داستانی است از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشور در حوزه‌ […]

سریال «محرمانه» در فضای داستانیِ علمی-امنیتی-جاسوسی تولید می‌شود.

به نقل از روابط عمومی موسسه‌، سریال «محرمانه» در فضای داستانیِ علمی-امنیتی-جاسوسی توسط موسسه‌ فرهنگی هنری اندیشه‌ شهید آوینی تولید می‌شود. این سریال ۳۰ قسمتی در آخرین مرحله‌ بازنویسی قرار دارد و هم‌زمان پیش تولید سریال در جریان است.

«محرمانه»، داستانی است از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشور در حوزه‌ پزشکی که موانعی هم‌چون اهداف مخرب سرویس‌های جاسوسی غرب را در مسیر دست‌یابی کشور به ساخت واکسن تولید داخلی در مقابل می‌بیند. این سریال بعد از تکمیل مراحل نگارش فیلم‌نامه و با توجه به حساسیت موضوع سریال، به دقت مورد بازبینی کارشناسانه قرار می‌گیرد.

سریال «محرمانه» به نویسندگی مهدی حمزه و تهیه‌کنندگی سید رامین‌ موسوی به زودی با تکمیل بازیگران و انتخاب کارگردان، به مرحله تولید خواهد رسید.

در خلاصه‌ داستان «محرمانه» آمده است: «شیوع بیماری‌های ویروسی باعث می‌شود که پزشکان ایرانی درصدد ساخت واکسن داخلی باشند. این خبر به گوش سرویس های جاسوسی دشمن می‌‌رسد.»

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار