رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فصل سوم «زیرخاکی» این روزها در مرحله پیش‌تولید به سر می برد و وارد فاز تصویربرداری نشده است. به نقل از روابط عمومی سریال، با وجود انتشار برخی  اخبار درباره آغاز تولید فصل سوم «زیر خاکی»، روابط عمومی این مجموعه تلویزیونی اعلام کرد که این سریال  هنوز وارد مرحله تصویربرداری نشده است. همچنین اعلام شد که فصل […]

فصل سوم «زیرخاکی» این روزها در مرحله پیش‌تولید به سر می برد و وارد فاز تصویربرداری نشده است.

به نقل از روابط عمومی سریال، با وجود انتشار برخی  اخبار درباره آغاز تولید فصل سوم «زیر خاکی»، روابط عمومی این مجموعه تلویزیونی اعلام کرد که این سریال  هنوز وارد مرحله تصویربرداری نشده است.

همچنین اعلام شد که فصل سوم «زیرخاکی» این روزها در مرحله پیش‌تولید به سر می برد و وارد فاز تصویربرداری نشده است.

به محض آغاز ضبط این سریال، جزییات تولید آن از طریق سیمافیلم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این خبر در حالی اعلام شد که جیل سامان از توقف سریال‌های تلویزیون ابراز ناراحتی کرده و در شبکه مجازی خودش نوشت: «کاش «زیر خاکی» را هم تعطیل می‌کردید تا با هم بنشینیم فکری به حال امروز و فردای تلویزیون بکنیم! شما از «زیر خاکی» چه توقعی دارید؟ … با این کار برای ما هم حاشیه به وجود می‌آورید و بسان نورچشمی تلویزیون آن را هم از چشم مردم می‌اندازید!

کارگردان «زیر خاکی» در ادامه با اشاره به توقف ساخت ۱۵ سریال تلویزیونی افزود: توقف تولید ۱۵ سریال عملا فروپاشی تلویزیون است. مثل اینکه برای رفع مشکل آلودگی هوا فرمایش شود که نفس نکشید تا هوا پاک شود! چرخ را قبلا اختراع کرده‌اند! برای هر مشکل فنی و محتوایی دستورالعملی عملی وجود دارد. تغییرات باید به تدریج و در یک بستر معقول و منطقی اتفاق بیفتد. نه با هیجان و رویاهای دست نایافتنی. با نیروی انسانی باقی مانده و ساختار فعلی تلویزیون تحول مثبتی رخ نخواهد داد مگر آنکه با رفع اشکال‌های ساختاری و مدیریتی هنرمندان با تلویزیون آشتی کنند.»

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار