رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

برنامه «از ایده تا اکران» چهارشنبه ۱۲ آبان در شبکه مستند به چرایی و چگونگی تولید فیلم «مریم مقدس» می‌پردازد. برنامه «از ایده تا اکران» چهارشنبه ۱۲ آبان به چرایی و چگونگی تولید فیلم «مریم مقدس» ساخته شهریار بحرانی می‌پردازد. این برنامه سراغ عوامل اصلی این فیلم رفته و در گفتگو با محسن علی اکبری تهیه کننده، شهریار بحرانی […]

برنامه «از ایده تا اکران» چهارشنبه ۱۲ آبان در شبکه مستند به چرایی و چگونگی تولید فیلم «مریم مقدس» می‌پردازد.

برنامه «از ایده تا اکران» چهارشنبه ۱۲ آبان به چرایی و چگونگی تولید فیلم «مریم مقدس» ساخته شهریار بحرانی می‌پردازد.

این برنامه سراغ عوامل اصلی این فیلم رفته و در گفتگو با محسن علی اکبری تهیه کننده، شهریار بحرانی کارگردان، مهدی فقیه بازیگر و… چرایی ساخت و چگونگی پرطرفدار شدن این اثر سینمایی را واکاوی کرده است.

شهریار بحرانی کارگردان تعدادی از فیلم های دهه ۶۰ همچون «گذرگاه» و در انتهای دهه ۷۰ سریال مذهبی «مریم مقدس» را جلوی دوربین برد.

از دل این سریال یک فیلم سینمایی هم مونتاژ شد که سال ۷۹ روی پرده سینماها رفت و در شرایطی که کمتر کسی انتظار اقبال عمومی گسترده به این فیلم را داشت، «مریم مقدس» توانست به فروش بالایی دست پیدا کند.

در این فیلم بیش از ۹۰ بازیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند و شبنم قلی‌خانی در نقش مریم مادر عیسی ظاهر شده‌است.

«از ایده تا اکران» به تهیه‌کنندگی ناهید دل آگاه و کارگردانی ناهید دل‌آگاه، روناک جعفری و وحید قاضی میرسعید در ۲۶ قسمت ۴۵دقیقه‌ای تولید شده و به بازخوانی و روایت ۳۰ سال سینمای پس از انقلاب از نگاه مخاطبان برای مخاطب و حواشی تولید، اکران و حضور این آثار در جشنواره‌ها می‌پردازد.

این مجموعه در شبکه مستند سیما تولید شده و چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲ پخش می‌شود و بازپخش آن پنجشنبه‌ها ساعت ۱۵ خواهد بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار