رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

جشنواره شب‌های سیاه تالین با اعلام برنامه‌های کامل این دوره و اسامی اعضای داوری، از هایده صفی یاری به عنوان یکی از داوران بخش اولین فیلم بلند ۲۰۲۱ یاد کرد. به نقل از سایت جشنواره، بیست و پنجمین جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین (PÖFF) اسامی فهرست داوران این دوره و فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلف […]

جشنواره شب‌های سیاه تالین با اعلام برنامه‌های کامل این دوره و اسامی اعضای داوری، از هایده صفی یاری به عنوان یکی از داوران بخش اولین فیلم بلند ۲۰۲۱ یاد کرد.

به نقل از سایت جشنواره، بیست و پنجمین جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین (PÖFF) اسامی فهرست داوران این دوره و فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلف حود را اعلام کرد.

در میان داوران این دوره هایده صفی یاری تدوین‌گر فیلم از ایران یکی از ۵ عضو بخش داوری اولین فیلم بلند را تشکیل می‌دهد. دیگر اعضای داوران این بخش را چهره‌هایی از گواتمالا، ایسلند، بنگلادش و لوکزامبورگ تشکیل می‌دهند.

در حالی که در بخش مسابقه رسمی فیلم سینمایی «کشتن خواجه» ساخته عبد آبست از ایران حضور دارد، مایک داونی رییس آکادمی فیلم اروپا از انگلیس ریاست داوران این بخش را برعهده دارد و نیسان داگ کارگردان از ترکیه، اوژن تامبرگ مدیر هنری از استونی، تونیکی رزنیک آهنگساز لهستانی، اولریش تامسن بازیگر و کارگردان دانمارکی و پیرت تیبو-هادگینز تهیه کننده از استونیا دیگر اعضای گروه داوران این بخش هستند.

«جاده خاکی» ساخته پناه پناهی، «وقت جیغ انار» از گراناز موسوی محصول مشترک افغانستان، استرالیا، ایران و هلند، «ارتودنسی» به کارگردانی محمدرضا میقانی و «آنها قرار بود از رودخانه عبور کنند» ساخته فائزه کریم‌پور محصول فرانسه در بخش آثار کوتاه، «دیوار چهارم» ساخته محبوبه کلایی در بخش مسابقه انیمیشن کوتاه، «رسیدن» به کارگردانی محمدرضا رسولی به عنوان محصول اتریش در بخش استعدادهای جدید کوتاه و انیمیشن «نوازنده» از رضا ریاحی (محصول فرانسه) از دیگر فیلم‌هایی هستند که از سازندگان ایرانی در این جشنواره حضور دارند.

جشنواره شب‌های سیاه تالین امسال از ١٢ تا ٢٨ نوامبر (٢١ آبان تا ٧ آذر) برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار