رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مستند «باشگاه حیوانات» ساخته هادی آفریده از ۱۲ تا ۱۴ نوامبر در جیمز سیمون گالری موزه پرگامون برلین اکران می‌شود. «باشگاه حیوانات» ساخته هادی آفریده که پیش تر در سینماهای «هنر وتجربه» اکران داشت و در جشنواره مستندهای مردم‌شناسی وین – اتریش کاندید دریافت جایزه بزرگ این رویداد معتبر بود از ۱۲ تا ۱۴ نوامبر […]

مستند «باشگاه حیوانات» ساخته هادی آفریده از ۱۲ تا ۱۴ نوامبر در جیمز سیمون گالری موزه پرگامون برلین اکران می‌شود.

«باشگاه حیوانات» ساخته هادی آفریده که پیش تر در سینماهای «هنر وتجربه» اکران داشت و در جشنواره مستندهای مردم‌شناسی وین – اتریش کاندید دریافت جایزه بزرگ این رویداد معتبر بود از ۱۲ تا ۱۴ نوامبر (۲۱ تا ۲۳ آبان) در جیمز سیمون گالری، موزه پرگامون، برلین اکران می‌شود.

گالری «جیمز سیمون» در سه روز متوالی فیلم هایی در ژانرهای متفاوت با تمرکز بر ایران از دریچه ای متفاوت  را نمایش می دهد، همچنین به دلیل محدودیت های همگیری کرونا برای جذب مخاطب بیشتر این رویداد به صورت آنلاین در سراسر آلمان نیز نمایش داده خواهد شد.

«باشگاه حیوانات» از جمله مستندهای اجتماعی هادی آفریده است که با رویکردی محیط زیستی به شرایط زیست حیوانات خانگی و غیره  خانگی که در خانه ها نگهداری می شوند، می پردازد!

عوامل تولید مستند آن عبارتند از: محقق، کارگردان و تهیه‌کننده: هادی آفریده، مدیر فیلمبرداری: رضا تیموری، تدوین: بابک بهرام‌بیگی، صدابردار: شاهین پورداداشی طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، عکاس و دستیارکارگردان: روشنک اهرابی، آهنگساز: حمیدرضا آفریده، نویسنده میانه‌نویس: بابک بهرام بیگی و روشنک اهرابی، مدیرتولید: اعظم صادقی‌منفرد، اصلاح رنگ ونور: رضا تیموری، دستیار فیلمبردار: سهیل صباحی، دستیار تدوین: زهره صباغیان، مترجم: حسن شرف‌الدین و پخش‌کننده: علیرضا شاهرخی. محصول: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

منبع: هنروتجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار