رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

قطعه «روزهای خوب» در بخش موسیقی برنامه رادیویی «کافه هنر» بررسی می‌شود. به نقل از شبکه رادیویی ایران وحید بیات تهیه‌کننده برنامه این هفته «کافه هنر» گفت: این سه‌شنبه هم به رسم تمام سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی روز اختصاص دارد و قرار است روز سه‌شنبه ۱۸ آبان قطعه «روزهای خوب» کاری از مانی رهنما را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. بیات در پایان […]

قطعه «روزهای خوب» در بخش موسیقی برنامه رادیویی «کافه هنر» بررسی می‌شود.
به نقل از شبکه رادیویی ایران وحید بیات تهیه‌کننده برنامه این هفته «کافه هنر» گفت: این سه‌شنبه هم به رسم تمام سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی روز اختصاص دارد و قرار است روز سه‌شنبه ۱۸ آبان قطعه «روزهای خوب» کاری از مانی رهنما را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

بیات در پایان صحبت هایش اشاره کرد: در این برنامه علاوه بر نقدهای فنی و محتوایی، یکی از معیارهای ارزیابی ترانه‌ها، احترام به درست‌نویسی و اصول و قواعد زبان فارسی است که در راستای حفظ و پاسداشت زبان صورت می‌گیرد.

در این برنامه مرتضی لطفی آهنگساز و خواننده، شورا کریمی تنظیم‌کننده و مهدی کریمی کارشناس ترکیب و نهایی حضور دارند. در نقد آهنگ نیز، مخاطبان برنامه در کنار منتقدان و در تماس با برنامه به نقد شفاهی آهنگ‌ها می‌پردازند.

«کافه هنر» این هفته را به تهیه کنندگی وحید بیات و با اجرای شهاب شهرزاد از تارنمای رادیو ایران و کارافزار ایرانصدا، ساعت ۱۶:۰۰ می‌توانید ببینید همچنین این برنامه را از موج اف‌ام ردیف ۹۰ مگاهرتز بشنوید.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار