رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم‌های مستند «فیکا و فیدان»، «شکارچی» و «آهسته و آرام» به کارگردانی دلاور دوستانیان در ادامه حضور بین‌المللی خود به بیست و یکمین جشنواره Aporia International village film festival کره جنوبی راه پیدا کردند. به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم‌های مستند «فیکا و فیدان»، «شکارچی» و «آهسته و آرام» به کارگردانی دلاور دوستانیان در ادامه حضور […]

فیلم‌های مستند «فیکا و فیدان»، «شکارچی» و «آهسته و آرام» به کارگردانی دلاور دوستانیان در ادامه حضور بین‌المللی خود به بیست و یکمین جشنواره Aporia International village film festival کره جنوبی راه پیدا کردند.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم‌های مستند «فیکا و فیدان»، «شکارچی» و «آهسته و آرام» به کارگردانی دلاور دوستانیان در ادامه حضور بین‌المللی خود به بیست و یکمین جشنواره Aporia International village film festival کره جنوبی راه پیدا کردند.

جشنواره آپوریای کره جنوبی در ابتدا به ابتکار اهالی یک روستا تشکیل شده و  از قدیمی‌ترین جشنواره‌های روستایی در جهان محسوب می‌شود.

بیست و یکمین دوره این رویداد سینمایی از ۲۴ آذر تا ۲۵ دی ماه برابر با ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ تا ۱۵ ژانویه ۲۰۲۲ به مدت یک ماه برگزار می‌شود.

فیلم مستند «فیکا و فیدان» روایتی درام و عاشقانه از زندگی دو گربه است این مستند ۲۵ دقیقه ای که روایتی ساده و احساسی دارد تاکنون میهمان ۶ جشنواره بین المللی فیلم و مستند بوده است که از مهم ترین آنها می توان به جشنواره مستند سینماحقیقت، فیلم کوتاه تهران، جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان شارجه و جشنواره المپیای یونان اشاره کرد.

دوستانیان در فیلم «آهسته و آرام» نیز به ارایه روایتی داستانی از زندگی دو حلزون رفته است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار