رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مجمع عمومی خانه سینما با حضور ۲۱ صنف برگزار شد. به نقل از روابط عمومی خانه سینما، مجمع عمومی خانه سینما ساعت ۱۵ امروز شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور ۲۱ صنف ثبت شده در سالن سیف اله داد خانه سینما برگزار شد. پس از قرائت قرآن و سرود ملی جمهوری اسلامی مجمع وارد […]

مجمع عمومی خانه سینما با حضور ۲۱ صنف برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی خانه سینما، مجمع عمومی خانه سینما ساعت ۱۵ امروز شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور ۲۱ صنف ثبت شده در سالن سیف اله داد خانه سینما برگزار شد.

پس از قرائت قرآن و سرود ملی جمهوری اسلامی مجمع وارد دستور جلسه شد؛ مجمع عمومی به ریاست محمدرضا موئینی، نائب رئیس محمدرضا منصوری، سحر مصیبی به عنوان منشی جلسه و جمال خندان وکیل خانه سینما و با حضور حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی به عنوان نماینده سازمان سینمایی برگزار شد.

در ادامه مجمع عمومی گزارش هیئت مدیره، گزارش مالی و گزارش بازرس به اطلاع مجمع رسید.

روانبخش صادقی به عنوان دبیر هیات مدیره گزارش عملکرد هیات مدیره را برای مجمع قرائت کرد و صنوف حاضر پرسش‌های خود را مطرح کردند و هیات مدیره به این سوال‌ها پاسخ داد.

کامران ملکی بازرس هیات مدیره خانه سینما نیز گزارش بازرس را ارائه کرد و گزارش وی به تصویب مجمع عمومی رسید.

پس از آن نامزدهای علی البدل هیات مدیره اعلام و رای گیری صورت گرفت و عبدالله اسفندیاری به عنوان عضو علی البدل دوم هیات مدیره انتخاب شد و از میان نامزدهای بازرسی سهیل رحیمی محمدی به عنوان بازرس اصلی و مسعود شرفی کیا به عنوان بازرس علی البدل از سوی مجمع برگزیده شدند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار