رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

با پایان مجموعه‌تلویزیونی «روزگار جوانی»، سریال خارجی «باج» از دوشنبه (اول آذر) روی آنتن می‌رود. بازپخش سریال تلویزیونی «این راهش نیست» به‌کارگردانی رضا میهن‌دوست، نیز از امروز یکشنبه (۳۰ آبان) در آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود. به نقل از روابط عمومی صداوسیما، سریال باج که محصول ۲۰۱۷ کشورهای کانادا، فرانسه، آلمان و آمریکاست و به کارگردانی اریک کن یول تهیه […]

با پایان مجموعه‌تلویزیونی «روزگار جوانی»، سریال خارجی «باج» از دوشنبه (اول آذر) روی آنتن می‌رود. بازپخش سریال تلویزیونی «این راهش نیست» به‌کارگردانی رضا میهن‌دوست، نیز از امروز یکشنبه (۳۰ آبان) در آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.

به نقل از روابط عمومی صداوسیما، سریال باج که محصول ۲۰۱۷ کشورهای کانادا، فرانسه، آلمان و آمریکاست و به کارگردانی اریک کن یول تهیه و تولید شده است، قرار است از دوشنبه هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن برود و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش شود.

این سریال در سه فصل تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد. داستان فصل اول آن درباره تیم مذاکره‌کننده‌ ای است که به بهانه مذاکره با افراد خلافکار و جنایتکار به نقاط مختلف دنیا سفر می‌کند. سرگروه آن‌ ها اریک است و تیم مذاکره کننده این بار یک پسر بچه را که عده‌ای خلافکار او را گروگان گرفته‌اند، نجات داده و به خانواده‌اش بازمی‌گرداند.
افشین زی‌نوری، مدیریت دوبلاژ این سریال را برعهده دارد و سعید مظفری، مریم جلینی، علی منانی، نازنین یاری، اکبر منانی، تورج مهرزادیان، حسن کاخی، امیر منوچهری و… دوبلورهای این سریال به شمار می روند.

آغاز پخش این راهش نیست از امروز برای آی‌فیلمی‌ها

بازپخش سریال تلویزیونی این راهش نیست محصول سال ۱۳۸۲ به‌کارگردانی رضا میهن‌دوست، از ۳۰ آبان در آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.

فیلم‌نامه این راهش نیست توسط احمد حامد و بیتا شباهنگ نوشته شده است ودر خلاصه داستان آن آمده:

کشاورز نمونه روستایی به نام فریدون، علاقه‌مند کار مطالعه و تحقیق و پیوند انواع گیاهان است. او نمی‌خواهد زن بگیرد و معتقد است ازدواج برای دانشمندان ضرر دارد.  دایی او رئیس شورای روستاست. او مرد مقتدر و با ابهتی که دوست دارد دخترش با فریدون ازدواج کند. اما فریدون دوست ندارد این ازدواج سر بگیرد و از سویی توان مقابله با دایی‌اش را هم ندارد. سرانجام تصمیم می‌گیرد از روستا فرار کند تا دایی‌اش نتواند فکرش را عملی کند به همین دلیل به تهران می‌آید اما در همان ابتدای کار شیفته دختری می‌شود.

حبیب دهقان نسب، ثریاقاسمی، شهرام قائدی، اشکان خطیبی، رضابابک،فهیمه راستکار، حسین ایل بیگی، سوسن مقصودلو، نگارجواهریان و غلامحیسن زواره در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بازپخش این سریال را می‌توانید هر روز در ساعت‌های ۸ صبح و ۱۲ شب  تماشا کنید.

کشف رمز از جنایات منطقه وایت چپل لندن در شبکه چهار

فصل اول تا چهارم سریال وایت چپل که در فاصله سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در ژانر جنایی، رمز و راز و دلهره‌آور تولید شده روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

در این سریال چهارده قسمتی محصول انگلستان، با بازرس چندلر همراه می‌شویم که به تازگی کار خود را در منطقه وایت چپل لندن آغاز کرده و با پرونده چند قتل و یک قاتل زنجیره ای روبرو شده است. در این جنایت، قاتل، مقتولین را به شیوه یک قاتل زنجیره ای صد سال پیش، می‌کشد. از سوی دیگر او باید با محیط جدید و کارمندانی که او را همراهی نمی‌کنند کنار بیاید تا به مرور توانایی خود را به آنها اثبات کند.

علاقه مندان به سریال‌های درام و پلیسی می توانند این مجموعه را هر شب ساعت ۲۴ از شبکه چهار مشاهده و بازپخش آن را در ساعت های ۱۱ و ۱۸ دنبال کنند. واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر شب ساعت ۲۴ یک سریال خارجی و ایرانی را تقدیم مخاطبان شبکه دانایی و خرد ورزی می‌کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار