رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مسابقه «من و فرزندم» پنجشنبه ها ساعت ۱۵ از رادیو تهران شنیدنی می‌شود. به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، ساناز باقری تهیه کننده مسابقه جدید رادیو تهران به نام «من و فرزندم» گفت: برنامه جدید «من و فرزندم» مسابقه رادیویی شبکه رادیو تهران با حضور والدین و فرزندانشان از گروه اخلاق و زندگی شهروندی تقدیم مخاطبان می شود. او ادامه […]

مسابقه «من و فرزندم» پنجشنبه ها ساعت ۱۵ از رادیو تهران شنیدنی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، ساناز باقری تهیه کننده مسابقه جدید رادیو تهران به نام «من و فرزندم» گفت: برنامه جدید «من و فرزندم» مسابقه رادیویی شبکه رادیو تهران با حضور والدین و فرزندانشان از گروه اخلاق و زندگی شهروندی تقدیم مخاطبان می شود.

او ادامه داد: «من و فرزندم» یک برنامه ترکیبی با حضور والدین و فرزندانشان است که پنجشنبه ها ساعت ۱۵ با یک گوینده مستر و یک مجری نوجوان اجرا می شود.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت تهیه و پخش این برنامه عنوان کرد: ایجاد فضای تعاملی بین فرزندان و والدین و ایجاد هیجان و جاذبه یکی از ضرورت های تهیه و پخش این مسابقه رادیویی است که از بخش های مختلف آن می توان به «پانتومیم رادیویی» اشاره کرد که در این بخش اسم یک  وسیله مرتبط با شغل را در اختیار پدر می گذاریم و پدر باید صدای آن وسیله را تقلید کند و فرزند خانواده باید حدس بزند چه وسیله ای است. در قسمت «شاغل شو» پدر و پسر باید از شغل شان (به صورت تیزری) در یک دقیقه تبلیغ کنند. در قسمت «خواننده شو» یک موسیقی و شعر طنز در مورد شغل در اختیارشان می گذاریم و باید شعر را روی آن موسیقی بخوانند. (موسیقی و شعر در تضاد هم هستند.)

به گفته این تهیه کننده، در بخش «اگه گفتی من چیکاره ام» گزارشگر با یک شخص گفتگو می کند، اما اشاره به شغل فرد نمی کند و با او درباره شغل، سختی کار، اصطلاحات و افکت های کار در گزارش استفاده می کند و مسابقه دهنده باید تشخیص دهد شغلش چیست.

باقری خاطرنشان کرد: «سوالات عمومی» سوالات عمومی درباره مشاغل مختلف است. «دوست داری چیکاره بشی» یک آیتم طنز است و در این قسمت از بچه های پیش دبستانی راجع به مشاغل مختلف و اینکه دوست دارند در آینده چه کاره شوند، سوال می‌پرسند. «بازیگری» موقعیتی نمایشی در اختیار شرکت کننده ها قرار می دهد که باید بازی کنند. «صدا کاری، «گردونه شانس»، «شیرین کاری» و … از دیگر بخش های این مسابقه رادیویی است.

مسابقه «من و فرزندم» پنجشنبه ها ساعت ۱۵ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز در رادیو تهران پخش می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار