رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

در برنامه «سریالیست» این هفته، بهزاد خداویسی به عنوان مهمان حضور دارد و در خصوص نسخه قدیمی و جدید سریال «روزگار جوانی» صحبت خواهد کرد. امشب در برنامه «سریالیست» پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگران سری قدیم و جدید مجموعه «روزگار جوانی» است و امیرمحمد زند نیز پرونده سریال‌های کارآفرینی را در برنامه باز می‌کند. […]

در برنامه «سریالیست» این هفته، بهزاد خداویسی به عنوان مهمان حضور دارد و در خصوص نسخه قدیمی و جدید سریال «روزگار جوانی» صحبت خواهد کرد.

امشب در برنامه «سریالیست» پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگران سری قدیم و جدید مجموعه «روزگار جوانی» است و امیرمحمد زند نیز پرونده سریال‌های کارآفرینی را در برنامه باز می‌کند.

اصغر توسلی کارگردان و آریا توسلی بازیگر سری جدید «روزگار جوانی» مهمانان اولین بخش از برنامه «سریالیست» هستند؛ مجموعه تلویزیونی نوستالژیکی که در سال‌های ۷۷ و ۷۸ از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت و حال بعد از ۲۲ سال فصل تازه آن ساخته شده و در حال پخش است.

در بخش نوستالژی بهزاد خداویسی بازیگر باسابقه که جزء بازیگران اصلی سری اول و دوم «روزگار جوانی» بود مهمان برنامه است و از خاطرات این سریال پرمخاطب و همچنین مجموعه «سرنخ» می‌گوید.

این هفته همچنین امیرمحمد زند بخش پرونده برنامه را درباره سریال‌هایی با موضوع کارآفرینی اجرا می‌کند.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار