رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

متیو مک کانهی از سوی نشریه هالیوود ریپورتر به عنوان نیکوکار و بشردوست سال لقب گرفت. متیو مک کانهی بازیگر برنده جایزه اسکار که بنیاد متعلق به وی در کمک رسانی به توفان تگزاس ۷٫۷ میلیون دلار جمع آوری کرد، از سوی نشریه هالیوود ریپورتر به عنوان نیکوکار و خیر سال ۲۰۲۱ معرفی شد. این نشریه […]

متیو مک کانهی از سوی نشریه هالیوود ریپورتر به عنوان نیکوکار و بشردوست سال لقب گرفت.

متیو مک کانهی بازیگر برنده جایزه اسکار که بنیاد متعلق به وی در کمک رسانی به توفان تگزاس ۷٫۷ میلیون دلار جمع آوری کرد، از سوی نشریه هالیوود ریپورتر به عنوان نیکوکار و خیر سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

این نشریه به این مناسبت یک گفتگوی مفصل با این بازیگر نیز انجام داده است که در بخشی از آن به تصمیم مک کانهی برای شرکت در انتخابات فرمانداری ایالت تگزاس اشاره می شود. بازیگر «باشگاه خریداران دالاس» در این باره گفت به زودی درباره کمپین انتخاباتی برای فرمانداری ایالت تگزاس که تا آخر دسامبر مهلت دارد، یک بیانیه صادر می کند.

این بازیگر درباره چگونگی ایجاد توازن بین کارهای خیرخواهانه و بازیگری و توجه به خانواده اش نیز چنین عنوان کرد: خانواده ام این موضوع را درک می کنند زیرا ما کارهای بشردوستانه مان را معمولا به صورت جمعی انجام می دهیم. مک کانهی و همسرش سه فرزند ۹، ۱۲ و ۱۳ ساله دارند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار