رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به همت تشکل عماریار استان قم و با همکاری گروه جهادی علی یاوران، فیلم سینمایی منصور در به شکل مردمی در چند سینما و نیز برخی مساجد و نهادهای استان قم به اکران درآمده است. در این طرح به خصوص دو سینمای مردمی شامل سینما آوینه و سینما کوثر نقش محوری دارند، ضمن آن که […]

به همت تشکل عماریار استان قم و با همکاری گروه جهادی علی یاوران، فیلم سینمایی منصور در به شکل مردمی در چند سینما و نیز برخی مساجد و نهادهای استان قم به اکران درآمده است.

در این طرح به خصوص دو سینمای مردمی شامل سینما آوینه و سینما کوثر نقش محوری دارند، ضمن آن که شرایط اکران برای مساجد، پایگاه های بسیج و حتی اکران های خصوصی برای نهادها و مراکز فراهم شده است.

بلیت فروشی این اکران های مردمی البته همراه با تخفیف ویژه برای گروه های سنی مختلف اعم از دانش آموزان، طلاب و دانشجویان، خانواده ها و … است، ضمن آن که بنابر اعلام مجموعه عماریار استان قم تاکنون بیش از ۵۰ اکران مردمی و خصوصی به این طریق برای فیلم سینمایی منصور برگزار شده و مردم و خانواده ها نیز استقبال شایان توجهی از این برنامه فرهنگی به عمل آورده اند.

گفتنی است: فیلم سینمایی “منصور” به نویسندگی و کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی محصول سال ۱۳۹۸ سازمان اوج است که به بخش هایی از زندگی تیمسار شهید منصور ستاری و ساخت اولین جنگنده کاملاً ایرانی می پردازد و همچنین روایتگر سال‌های پایانی دفاع مقدس است که کشورمان به شدت درگیر کمبود تسلیحات نظامی در این سال ها است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار