رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مسابقه علمی – ماجراجویی «۷۷ ساعت» آخرین رئالیتی شوی سعید ابوطالب است که ضبط مراحل نیمه نهایی و نهایی آن اخیراً به پایان رسیده است. ضبط فصول نیمه نهایی و نهایی مسابقه «۷۷ ساعت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بهترین گروه‌های شرکت‌کننده و بازیگران همراه در این مسابقه علمی – ماجراجویی به […]

مسابقه علمی – ماجراجویی «۷۷ ساعت» آخرین رئالیتی شوی سعید ابوطالب است که ضبط مراحل نیمه نهایی و نهایی آن اخیراً به پایان رسیده است.

ضبط فصول نیمه نهایی و نهایی مسابقه «۷۷ ساعت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بهترین گروه‌های شرکت‌کننده و بازیگران همراه در این مسابقه علمی – ماجراجویی به پایان رسید.

در مرحله نیمه‌نهایی بهترین گروه‌های شرکت‌کننده در مسابقه علمی – ماجراجویی «۷۷ ساعت» با اجرای کاوه خداشناس و کیمیا بابائیان به فینال رسیدند.

بازیگران همراه این مرحله سیروس همتی، ارسلان قاسمی و شبنم فرشادجو هستند و مهدی اسماعیلی، مهدی عجمی، رامتین خداپناهی و شیدا یوسفی داوری مسابقه را برعهده دارند.

تاکنون در مراحل مختلف مسابقه «۷۷ ساعت» چهره‌هایی چون شهرزاد کمال‌زاده، نفیسه روشن، مجید افشاری، نگین معتضدی، آرام جعفری، جواد خواجوی، عماد طالب‌زاده، سوگل طهماسبی و نیما شاهرخ‌شاهی در کنار شرکت‌کنندگان حضور داشته‌اند. لیلا اوتادی و نسیم ادبی نیز داور بخش‌هایی از فصل مقدماتی بوده‌اند.

«۷۷ ساعت» ساخته سعید ابوطالب هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار