رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر از پخش محتوای پیشگیری از اعتیاد در ابتدای فیلم‌های نمایش خانگی نمآوا خبر داد و گفت: این پیام‌ها در اول فیلم‌ها با موضوع مواد مخدر، سیگار، روان‌گردان‌ها و خشونت زیاد است به مدت هفت ثانیه پخش می‌شود. به نقل از ستاد مبارزه با مواد مخدر، محمدمهدی اسماعیلی […]

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر از پخش محتوای پیشگیری از اعتیاد در ابتدای فیلم‌های نمایش خانگی نمآوا خبر داد و گفت: این پیام‌ها در اول فیلم‌ها با موضوع مواد مخدر، سیگار، روان‌گردان‌ها و خشونت زیاد است به مدت هفت ثانیه پخش می‌شود.

به نقل از ستاد مبارزه با مواد مخدر، محمدمهدی اسماعیلی در این رابطه تشریح کرد: نظر به تغییر سبک زندگی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی و استفاده روزافزون از سامانه‌های نمایش فیلم‌های خانگی، جلسات متعددی با مسئولان سامانه فیلم‌های نمایش خانگی نمآوا انجام پذیرفت؛ در این راستا کارشناس مسئول این حوزه به بیان اهداف و اولویت‌های ستاد پرداخت و برگزاری جلسات به همکاری مدیرعامل نمآوا در انتشار محتواهای پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر منتج شد.

وی افزود: همچنین با توجه به ساخت سریال‌های نمایش خانگی توسط نمآوا، پیشنهاد استفاده از پیام‌های پیشگیری در فیلمنامه‌ فیلم‌ها و سریال‌های در حال ساخت نمآوا داده شد.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: اولین پیام با عنوان «گل مخدری خطرناک و اعتیاد آور است، همه با هم نه به اعتیاد» از آذر ماه در اول فیلم های خارجی نمآوا با موضوع مواد مخدر، سیگار، روان‌گردان‌ها و خشونت زیاد است به مدت هفت ثانیه پخش می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار