این سریال توسط تیلور شریدان کارگردان فیلم «اگر از آسمان سنگ ببارد» (Hell or High Water) ساخته خواهد شد و ترنس وینتر خالق سریال «امپراتوری بوردواک» (Boardwalk Empire) تهیه‌کننده آن است.

استالونه نقش یک گانگستر بنام سل را بازی می‌کند. او مجبور به نقل مکان به شهر کانزاس سیتی شده و باید در این شهر پایگاه مافیایی خود را بنا کند. او در راه بنیان گذاری سازمان خلافکاری اش با اتفاقاتی غیر عادی روبرو می شود. پیوستن کاراکترهای جالب و معصوم به سازمان او در این شهر آرام، از نکات جالب سریال خواهد بود.

«کانزاس سیتی» اولین تجربه همکاری سیلوستر استالونه با تیلور شریدان است. تیلور شریدان این روزها سریال پر بیننده «یلواستون» (Yellowstone) را در حال پخش از شبکه پارامونت دارد. «١٨٨٣» (Y: 1883) اثر دیگر شریدان است که اسپیناف سریال محبوب او است. شریدان «شهردار کینگزتاون» (Mayor of Kingstown) را با بازی جرمی رنر نیز در حال پخش دارد.

دیوید گلیزر مدیرعامل استودیو ۱۰۱ درباره تیلور شریدان گفت: او یک فیلمساز مؤلف است؛ کاراکترهای چندبعدی و پویایی جهان که او می‌سازد خارق‌العاده است.

گلیزر در ادامه درباره استالونه افزود: ما مفتخریم که با بازیگر افسانه‌ای مثل سیلوستر استالونه کار می‌کنیم. علاوه بر این، ترنس تهیه‌کنندگی پروژه ما را بر عهده دارد؛ فردی که سریال‌های موفقی را در کارنامه‌اش دارد. او در ادامه شگفت‌زدگی خود از همکاری با کمپانی ویاکام سی‌بی‌اس گفت.

«شهردار کینگزتاون» پروژه اخیر تیلور شریدان، رکورد تعداد بیننده «یلواستون» را در شبکه پارامونت پلاس شکسته است. در حال حاضر تاریخ پخش «کانزاس سیتی» مشخص نشده است.

منبع: سوره سینما