رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

۹ فیلم داستانی بلند ایرانی و خارجی برای کسب تندیس های زرین و سیمین پنجاه‌ ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با هم رقابت کردند.  به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، اسامی فیلم‌های داستانی بلند ایرانی و خارجی راه‌یافته به بخش مسابقه  پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد اعلام شد. ۶ فیلم داستانی […]

۹ فیلم داستانی بلند ایرانی و خارجی برای کسب تندیس های زرین و سیمین پنجاه‌ ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با هم رقابت کردند.

 به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، اسامی فیلم‌های داستانی بلند ایرانی و خارجی راه‌یافته به بخش مسابقه  پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد اعلام شد. ۶ فیلم داستانی بلند از ایران و سه فیلم داستانی بلند از هند توسط اعضای هیات انتخاب فیلم‌های داستانی بلند در این دوره از جشنواره برای بخش مسابقه انتخاب شده‌اند.

فیلم های اشکنه به کارگردانی وحید پاکزاد،  بامبالا به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، بَلیط به کارگردانی مرتضی رحیمی، برزنگی به کارگردانی حسین قاسمی جامی، مرد نقره‌ای به کارگردانی محمدحسین لطیفی، رها و انگشتر جادو به کارگردانی امیر مومنی اصل از کشور ایران و  بوگی-جنگجو به کارگردانی پراناب سِرماه؛ دیوراکاناسو- رویای خدا به کارگردانیسورِش لکّور و ماداپالی متحد به کارگردانی آجای گوویند از کشور هندوستان به بخش مسابقه راه یافته اند.

بنابراعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، در این دوره از جشنواره ۳۰ فیلم داستانی بلند از ایران و ۱۰۷ فیلم داستانی بلند از سایر کشورهای خارجی دریافت شده است.

تکنیک خوب و محتوای مناسب با اهداف جشنواره علمی، آموزشی و تربیتی رشد دو شاخصه مهمی بوده است که توسط اعضای هیات انتخاب اول و دوم جشنواره برای ورود آثار به بخش مسابقه لحاظ شده است.

پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد از ۲۰ تا ۲۶ آذر ماه در سینما فلسطین برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار