رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May

در چهارمین روز از برگزاری پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» ۸ مستند در سانس اول رویداد «فیلم خبر» معرفی می‌شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، رهبر قنبری، امروز یکشنبه ۲۱ آذرماه در چهارمین روز جشنواره در رویداد «فیلم خبر»  به عنوان کارشناس، به معرفی و […]

در چهارمین روز از برگزاری پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» ۸ مستند در سانس اول رویداد «فیلم خبر» معرفی می‌شوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، رهبر قنبری، امروز یکشنبه ۲۱ آذرماه در چهارمین روز جشنواره در رویداد «فیلم خبر»  به عنوان کارشناس، به معرفی و بررسی هشت مستند می‌پردازد.
مستندهای «کسی او را ندید» در بخش شهیدآوینی و به کارگردانی علی خیرخواه و امین باحجب خیاطی‌پور، «یاسین» در بخش نیمه بلند به کارگردانی رضا اکبریان‌گالشکلایی، «بچه‌های زمین خاک» در بخش نیمه‌بلند به کارگردانی میکائیل دیانی، «گزارش یک کوچ» در بخش بلند به کارگردانی عبدالخالق‌طاهری، «شرق وحشی» در بخش بلند به کارگردانی مجتبی اسماعیل‌زاده، «نان با طعم خاک» در بخش کوتاه به کارگردانی هیمن آلانی، «شازده حمام» در بخش کوتاه به کارگردانی احمد صراف‌یزد، «گالش منزل» در بخش کوتاه به کارگردانی علی شهاب‌الدین از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ معرفی می‌شوند.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ آذرماه شروع شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار