رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

آرش ظلی‌پور مجری و بازیگر تلویزیون مهمان تازه‌ترین قسمت برنامه «مثبت دست فرمون» می‌شود. برنامه «مثبت دست فرمون» با اجرا و کارگردانی حامد تهرانی و تهیه‌کنندگی محمود محمودی امشب جمعه ۱۰ دی‌ماه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در جدیدترین قسمت خود قرار است میزبان آرش ظلی‌پور مجری و بازیگر تلویزیون شود. «مثبت دست فرمون» […]

آرش ظلی‌پور مجری و بازیگر تلویزیون مهمان تازه‌ترین قسمت برنامه «مثبت دست فرمون» می‌شود.

برنامه «مثبت دست فرمون» با اجرا و کارگردانی حامد تهرانی و تهیه‌کنندگی محمود محمودی امشب جمعه ۱۰ دی‌ماه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در جدیدترین قسمت خود قرار است میزبان آرش ظلی‌پور مجری و بازیگر تلویزیون شود.

«مثبت دست فرمون» به همراه آیتم‌های متفاوت میزبان چهره‌های شناخته شده‌ای می‌شود که در پیست مسابقه بزرگ «دست فرمون» با اتفاقات هیجان‌انگیز و چالش‌های تازه‌ای روبه‌رو شوند. در این برنامه مهمانان حامد تهرانی «شبی دست فرمونی» را در پیست مسابقه تجربه می‌کنند و مهمان جدیدترین قسمت «مثبت دست فرمون» قرار است به شکل متفاوتی تا استودیو این مسابقه همراهی شود و چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارد.

روایت حال و هوای شرکت‌کنندگان و گروه‌های حاضر در مسابقه نیز از دیگر بخش‌های مختلف این برنامه است. این برنامه لحظات متفاوتی را در پیست این مسابقه رقم می‌زند.

لازم به یادآوری است؛ «مثبت دست فرمون» جمعه شب‌ها ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۳۰ دقیقه بامداد، ۷ و ۱۳ پخش می‌شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار