رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «پانسیون دختران» به کارگردانی مریم ابراهیم وند مجوز نمایش گرفت و قرار است در سینماهای هنروتجربه اکران شود. به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «پانسیون دختران» به کارگردانی مریم ابراهیم‌وند که در دولت قبل دچار چالش هایی شده بود، بالاخره توانست مجوز نمایش را دریافت کند و قرار است در سینماهای هنر و تجربه به نمایش درآید. […]

فیلم سینمایی «پانسیون دختران» به کارگردانی مریم ابراهیم وند مجوز نمایش گرفت و قرار است در سینماهای هنروتجربه اکران شود.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «پانسیون دختران» به کارگردانی مریم ابراهیم‌وند که در دولت قبل دچار چالش هایی شده بود، بالاخره توانست مجوز نمایش را دریافت کند و قرار است در سینماهای هنر و تجربه به نمایش درآید.

در این فیلم بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، سودابه بیضایی، سحر قریشی و ملیکا شریفی‌نیا بازی کردند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مهری برای آزادی همسرش از زندان با وسوسه قتل دست و پنجه نرم می کند. او در این بین با دخترانی در یک پانسیون روبرو می شود که …»

سایر عوامل فیلم عبارتند از تهیه کنندگان: مریم ابراهیم وند، هادی انباردار، سرمایه گذاران: کریم صفایی، مریم ابراهیم وند، کارگردان: مریم ابراهیم وند، نویسندگان: مژده شبان، فرناز امینی، مدیر فیلمبرداری: الهه کامکار، صدابردار: فرانک کیان، طراح گریم: مهسا خوش سلوک، طراح صحنه و لباس: مهشید صادقی، مدیر تدارکات: الهه و الهام زود آشنا، منشی صحنه: مهناز درودی، بازیگران: ثریا قاسمی، سودابه بیضایی، ملیکا شریفی نیا، حدیث تهرانی، شیوا خنیاگر، سولماز حصاری، ژاکلین آواره، با نقش آفرینی: سحر قریشی، مجری طرح: شرکت فیلم سازی آبیژ رسانه روز.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار